  • 1. Data: 2015-11-09 17:59:22
    Temat: W co lokuja politycy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tak sobie czytam oswiadczenia majatkowe nowego ministra skarbu Panstwa
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/posel.xsp?id=136

    zarobki ponad 100 tys zl rocznie, a oszczednosci ze 160 tys stopnialy
    do 40.
    Akcji nie ma, udzialow nie ma, cennych przedmiotow nie ma ... to co
    sie z zarobkami stalo ?

    Wyjatkiem nie jest, wielu innych ma podobnie.

    Kredyt splacil, na garnitury i zegarki po 9900 wydal, skladki partyjne
    oplacil ?
    No bo chyba nie zona wydala ?
    Osmiorniczkami sie zajadal, z prywatnej kieszeni placac ?

    J.

  • 2. Data: 2015-11-09 18:24:51
    Temat: Re: W co lokuja politycy
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 09.11.2015 o 17:59, J.F. pisze:

    > Kredyt splacil, na garnitury i zegarki po 9900 wydal, skladki partyjne
    > oplacil ?
    > No bo chyba nie zona wydala ?
    > Osmiorniczkami sie zajadal, z prywatnej kieszeni placac ?

    A) NTG, wyjazd z takim gownem na polityczna grupe.
    B) naucz sie w koncu zeby nie stawiac tych spacji przed pytanikami
    (wiem, i tak bedziesz to dalej robil "BO TAK")

  • 3. Data: 2015-11-09 19:19:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Nov 2015 17:59:22 +0100, J.F. napisał(a):

    > ... to co
    > sie z zarobkami stalo ?

    materace wypycha? :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 4. Data: 2015-11-10 09:20:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    >materace wypycha? :)

    Tez powinien ujawnic.
    Juz nie mowiac, ze powinien trzymac na koncie legalna kase, a w
    materacach nielegalna :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-11-10 09:44:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Nov 2015 17:59:22 +0100, J.F. napisał(a):

    > Akcji nie ma, udzialow nie ma, cennych przedmiotow nie ma ... to co
    > sie z zarobkami stalo ?

    Pewnie nakupił kuwet i karmy dla kota, bo Prezes wydaje 5 000 zł dziennie
    na ochronę, to nie na wszystko mu styka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 6. Data: 2015-11-10 18:53:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > do 40.
    > Akcji nie ma, udzialow nie ma, cennych przedmiotow nie ma ... to co

    Może nie jest singlem. Np. dwójka dzieci, niepracująca żona, kredyt
    np. w CHF :-)
    Aczkolwiek oszczędności nie powinny zasadniczo topnieć, to jest wtedy
    "życie ponad stan" :-)
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 7. Data: 2015-11-11 11:29:41
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces "J.F." <j...@p...onet.pl> zwrócił błąd:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Tez powinien ujawnic.
    > Juz nie mowiac, ze powinien trzymac na koncie legalna kase, a w
    > materacach nielegalna :-)

    Jeśli Polska się zwróci do szwajcarskiego producenta materaców (tak jak
    to Amerykanie zrobili swego czasu) to może ujawni. Ale coś czuję, że się
    nie zwróci.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 8. Data: 2015-11-11 12:40:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-09 o 17:59, J.F. pisze:
> [...]
    > z zarobkami stalo ?
    >
    > Wyjatkiem nie jest, wielu innych ma podobnie.

    Ja też niewiele mam, bo po prostu sobie nie żałuję i dużo wydaję.
    Co w tym dziwnego?

  • 9. Data: 2015-11-11 22:21:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5640d0f8$0$22827$65785112@news.neostrada.pl>...
> [...]
    >oplacil ?
    >No bo chyba nie zona wydala ?
    >Osmiorniczkami sie zajadal, z prywatnej kieszeni placac ?

    1. Nie interesują mnie majątki polityków a upublicznianie uważam za
    bezsensowne. Jeszcze bardziej bezsensowne są np. deklaracje majątkowe
    np. prezydenta Świnoujścia - ciekawe jaki mają wpływ na wybory burmistrza
    Ustrzyk Dolnych (tu wstawić inne pary np. Włądysławowo-Zakopane, Sejny-
    Bogatynia a nawet jakieś miasto w centralnej Polsce, powiedzmy Warszawę).
    Takie rzeczy powinina sprawdzać obligatoryjnie CBA - zresztą chyba ma
    takie kompetencje - powołana właśnie do kontroli urzędników. Nniestey
    nowa władzuchna chce rozszerzyć zakres działalności CBA kosztem ABW,
    czyli CBA ma przejąć część zadań kontrwywiadu?...

    2. Kiedyś czytałem wypociny "dziennikarki": ktoś podał co ma i
    orientacyjną wartość (co za idiotyzm by zmuszać ludzi do wyceny jeżeli
    nie mają zamiaru tego sprzedawać...). Ale wg dziennikarki zaniżył więc
    "pomylił się na swoją korzyść". Tylko, że było to na początku kadencji.
    Jeżeli, powiedzmy - skarbówka, przyjmie takie oświadczenie za dobrą
    monetę a na końcu kadencji prześwietli to okaże się, że wzrost majątku
    nie ma pokrycia w przychodach. Tak więc zaniżając na początku pmylił
    się na swoją _niekorzyść_.

    Jeżeli majątek stopniał to nie ma problemu - nikt się nie przyczepi...
    Chyba, że J.F. :)

    Arek

  • 10. Data: 2015-11-12 03:08:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5641a8d8$0$22837$6...@n...neostrada.pl

    > powinien trzymac na koncie legalna kase, a w materacach nielegalna :-)

    Gdzie jest zapisana taka powinność jak -- trzymanie w materacach nielegalnej kasy?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'