    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W co lokuja politycy
    Date: Wed, 11 Nov 2015 22:21:53 +0100

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5640d0f8$0$22827$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Tak sobie czytam oswiadczenia majatkowe nowego ministra skarbu Panstwa
    >http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/posel.xsp?id=136
    >
    >zarobki ponad 100 tys zl rocznie, a oszczednosci ze 160 tys stopnialy
    >do 40.
    >Akcji nie ma, udzialow nie ma, cennych przedmiotow nie ma ... to co
    >sie z zarobkami stalo ?
    >
    >Wyjatkiem nie jest, wielu innych ma podobnie.
    >
    >Kredyt splacil, na garnitury i zegarki po 9900 wydal, skladki partyjne
    >oplacil ?
    >No bo chyba nie zona wydala ?
    >Osmiorniczkami sie zajadal, z prywatnej kieszeni placac ?

    1. Nie interesują mnie majątki polityków a upublicznianie uważam za
    bezsensowne. Jeszcze bardziej bezsensowne są np. deklaracje majątkowe
    np. prezydenta Świnoujścia - ciekawe jaki mają wpływ na wybory burmistrza
    Ustrzyk Dolnych (tu wstawić inne pary np. Włądysławowo-Zakopane, Sejny-
    Bogatynia a nawet jakieś miasto w centralnej Polsce, powiedzmy Warszawę).
    Takie rzeczy powinina sprawdzać obligatoryjnie CBA - zresztą chyba ma
    takie kompetencje - powołana właśnie do kontroli urzędników. Nniestey
    nowa władzuchna chce rozszerzyć zakres działalności CBA kosztem ABW,
    czyli CBA ma przejąć część zadań kontrwywiadu?...

    2. Kiedyś czytałem wypociny "dziennikarki": ktoś podał co ma i
    orientacyjną wartość (co za idiotyzm by zmuszać ludzi do wyceny jeżeli
    nie mają zamiaru tego sprzedawać...). Ale wg dziennikarki zaniżył więc
    "pomylił się na swoją korzyść". Tylko, że było to na początku kadencji.
    Jeżeli, powiedzmy - skarbówka, przyjmie takie oświadczenie za dobrą
    monetę a na końcu kadencji prześwietli to okaże się, że wzrost majątku
    nie ma pokrycia w przychodach. Tak więc zaniżając na początku pmylił
    się na swoją _niekorzyść_.

    Jeżeli majątek stopniał to nie ma problemu - nikt się nie przyczepi...
    Chyba, że J.F. :)

    Arek