  • 1. Data: 2011-03-26 12:23:48
    Temat: W co zainwestować 25k?
    Od: Marad_co <m...@w...pl>

    Mam 25k zł i nie wiem w co to zainwestować. Ryzykowne manewry odpadają
    a więc fundusze itp. Poradzicie coś? Czytałem o tej lokacie
    niezmiennej i 4,85% to chyba nieźle.

  • 2. Data: 2011-03-26 12:34:42
    Temat: Re: W co zainwestować 25k?
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Marad_co" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Mam 25k zł i nie wiem w co to zainwestować. Ryzykowne manewry odpadają
    a więc fundusze itp. Poradzicie coś? Czytałem o tej lokacie
    niezmiennej i 4,85% to chyba nieźle.
    ==============================

    Co myślicie o rynku Catalyst? Stopy zwrotu większe. A jak sprawa wygląda z
    ryzykiem?

  • 3. Data: 2011-03-26 13:22:19
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-26 13:34, newsy pisze:
> [...]
    > ==============================
    >
    > Co myślicie o rynku Catalyst? Stopy zwrotu większe. A jak sprawa wygląda z

    Za te twoje drobne uciulane kup sobie obligacje skarbu panstwa.

    Cala reszta to papierowe gowno.

  • 4. Data: 2011-03-26 13:39:38
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 26 Mar, 14:22, Zakarm <t...@s...com> wrote:

    > Za te twoje drobne uciulane kup sobie obligacje skarbu panstwa.
    >
    > Cala reszta to papierowe gowno.

    Dla mnie obligacje skarbowe to takie samo gowno. Przeciez zmiany w OFE
    wprowadza sie po to zeby cos tam z nich wykupic, ale pewnie maja
    nadzieje, ze wiekszosc da sie rolowac... ja sie pozbylem wszystkich
    obligacji kilka m-cy temu.

    MK

  • 5. Data: 2011-03-26 18:13:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MK <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > wprowadza sie po to zeby cos tam z nich wykupic, ale pewnie maja
    > nadzieje, ze wiekszosc da sie rolowac... ja sie pozbylem wszystkich

    Wierzysz w to, ze w ogole cokolwiek beda chcieli wykupic? Bylbym
    zdziwiony.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2011-03-28 09:27:35
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    nie opłaca się trzymać kasy na lokacie przy oprocentowaniu 4, 85. Już lepiej wpłacić
    je na konto oszczędnościowe, oprocentowanie nieco niższe ale za to masz dostęp do
    kasy w każdej chwili. Ja osobiście polecam Rachunek Mocno Oszczędzający w Polbanku -
    4,75% http://www.finansosfera.pl/konto-oszczednosciowe/176
    -polbank-efg-rachunek-mocno-oszczedzajacy/