  • 1. Data: 2011-03-26 10:41:22
    Temat: [info] Zmiany w Eurobanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie się zalogowałem i moim oczom ukazało się:

    ==================
    Szanowni Państwo,

    eurobank ciągle udoskonala i wzbogaca ofertę produktów i usług, aby
    lepiej dostosować ją do Państwa potrzeb. W związku z tym, że zależy nam
    na satysfakcji naszych Klientów, od 26 marca 2011 roku modyfikujemy
    ofertę konta online, m.in. poprzez wprowadzenie nowych funkcjonalności.

    Poniżej najważniejsze z nich:

    - Brak opłat zawypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
    - Zwrot opłaty za posiadanie karty Visa Electron po realizacji zaledwie 3
    operacji bezgotówkowych miesięcznie
    - Brak opłat zaprowadzenie konta po spełnieniu tylko 1 z poniższych
    warunków:
    - suma wpływów na konto w wysokości 1 000 zł miesięcznie
    - średnie saldo konta 10 000 zł miesięcznie
    - spłata z konta dowolnej pożyczki/kredytu w eurobanku
    - dokonanie miesięcznie min. 3 transakcji bezgotówkowych główną kartą
    kredytową eurobanku

    Brak opłat zauczestnictwo w programie premiowym ,,Kupujesz - Zyskujesz",
    zapewniającym zwrot części wydatków dokonanych kartą debetową oraz przez
    Internet
    Możliwość założenia konta dla dziecka
    Udostępnienie nowej funkcjonalności w serwisie eurobank online - managera
    finansowego, który umożliwi zestawienie wpływów oraz wydatków z konta

    Powyższe zmiany wiążą się ze zmianą Tabeli Opłat i Prowizji konta online
    od dnia 26 marca 2011.
    Najistotniejsze z nich to:

    - zmiana wysokości opłaty za prowadzenie konta - nowa opłata wynosi 7 zł
    miesięcznie (opłata pobrana w kwietniu będzie uwzględniała warunki jej
    naliczania zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji sprzed zmian)
    - zmiana minimalnej kwoty wpływów na konto kwalifikującej do zwolnienia z
    opłaty z 800 zł na 1.000 zł
    - rozszerzenie warunków kwalifikujących do zwolnienia z opłaty za
    prowadzenie konta
    - zmiana wysokości opłaty za posiadanie karty Visa Electron - nowa opłata
    wynosi 1,95 zł miesięcznie oraz określenie warunków zwrotu opłaty
    - zmiana opłaty za wypłaty z bankomatów obcych w kraju - nowa opłata
    wynosi 0 zł

    Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany i nowe funkcjonalności uzyskają
    Państwa aprobatę.
    Informujemy także, że od 26 marca 2011 zmianie ulegnie Regulamin Konta
    dla osób fizycznych w Euro Banku S.A. oraz Regulamin świadczenia Usług
    Bankowości Elektronicznej. Wprowadzone zmiany wynikają z wprowadzenia do
    oferty pakietu konta dla dziecka oraz konieczności dostosowania w/w
    dokumentów do obowiązujących przepisów prawa oraz rekomendacji instytucji
    nadzorczych.

    Z Regulaminem programu premiowego ,,Kupujesz - Zyskujesz" można zapoznać
    się tutaj.

    Przypominamy również, iż zgodnie z Regulaminem Konta dla osób fizycznych
    w Euro Banku (§ 37 ust. 5 oraz § 49 ust.3) oraz Regulaminem świadczenia
    Usług Bankowości Elektronicznej (§ 15 ust. 4) w ciągu 14 dni od
    otrzymania informacji o zmianie powyższych Regulaminów lub/i Tabeli Opłat
    i Prowizji do Konta, mogą Państwo pisemnie odmówić ich przyjęcia.
    Złożenie oświadczenia o braku akceptacji wprowadzonych zmian jest
    równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy Konta.

    Aktualne oprocentowanie kont i szczegóły oferty, w tym informacje o
    opłatach i prowizjach są dostępne w placówkach banku oraz na
    www.eurobank.pl

    Przekonaj się jak dużo możesz zyskać korzystając z konta online!

    Z poważaniem

    Euro Bank S.A.
    ==================

    Ogólnie dorównali powiedzmy, do średniej krajowej ale nie omieszkali też
    np podnieść opłaty zwalniającej za prowadzenie konto z 800 na 1000 lub
    używanie karty (chociaż tutaj to można powiedzieć że się poprawiło,
    zależy jak dla kogo).

    PS pisownia "zawypłaty" i "zauczestnictwo" oryginalna.

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-03-26 12:30:57
    Temat: Re: [info] Zmiany w Eurobanku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-03-26 11:41, xbartx pisze:

> [...]
    > warunków:
    > - suma wpływów na konto w wysokości 1 000 zł miesięcznie
    > - średnie saldo konta 10 000 zł miesięcznie

    Raczej to nie jest bank dla Polaka-szaraka z takim średnim miesięcznym
    saldem. Chyba, że liczą na emerytów, którzy ze skarpety przerzucą sobie
    gotówkę na to konto...

    K.

  • 3. Data: 2011-03-26 12:36:15
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Raczej to nie jest bank dla Polaka-szaraka z takim średnim miesięcznym
    > saldem. Chyba, że liczą na emerytów, którzy ze skarpety przerzucą sobie
    > gotówkę na to konto...

    Literalnie czytając, to albo wpływy dokładnie 1000 miesięcznie (dość
    ciekawy i praktycznie trudny do spełnienia warunek), albo saldo
    dokładnie 10 kPLN, czyli też niezwykle trudny do spełnienia w praktyce
    warunek.

    Ergo - do bani takie konto, albo... debil to pisał.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2011-03-26 12:40:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-03-26 13:36, Grzexs pisze:

> [...]
    > warunek.
    >
    > Ergo - do bani takie konto, albo... debil to pisał.

    No jak tysiąc złotych to jeszcze jeszcze. Przychodzi emerytura / renta,
    zostaje zaksięgowana i już, można wydawać na opłaty na życie...

    K.

  • 5. Data: 2011-03-26 13:14:11
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości

    > Literalnie czytając, to albo wpływy dokładnie 1000 miesięcznie (dość
    > ciekawy i praktycznie trudny do spełnienia warunek), albo saldo dokładnie
    > 10 kPLN, czyli też niezwykle trudny do spełnienia w praktyce

    Przecież w TOiP pisze: min.1000 i min.10000 . (minimum)

  • 6. Data: 2011-03-26 15:07:31
    Od: g...@o...pl

    > Raczej to nie jest bank dla Polaka-szaraka z takim średnim miesięcznym
    > saldem. Chyba, że liczą na emerytów, którzy ze skarpety przerzucą sobie
    > gotówkę na to konto...

    dość długo mieli bardzo dobre, a później dobre oprocentowanie na
    oszczędzających, wtedy mniej klientów miało kłopoty z tym saldem 10 tys. Przy
    4,04 kłopoty już są.

  • 7. Data: 2011-03-26 21:17:01
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    W dniu 2011-03-26 16:07, g...@o...pl pisze:

    > dość długo mieli bardzo dobre, a później dobre oprocentowanie na
    > oszczędzających, wtedy mniej klientów miało kłopoty z tym saldem 10 tys. Przy
    > 4,04 kłopoty już są.

    a ta saldo konta 10 tys. to saldo lacznie z lokatami czy saldo samego
    konta osobistego? bo to jednak roznica (do tej pory bylo z
    lokatami/rachunkami oszczednosciowymi)?

  • 8. Data: 2011-03-26 21:35:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 22:17:01 +0100, tajnyagentos napisał(a):

    > a ta saldo konta 10 tys. to saldo lacznie z lokatami czy saldo samego
    > konta osobistego? bo to jednak roznica (do tej pory bylo z
    > lokatami/rachunkami oszczednosciowymi)?

    A może po prostu przeczytaj TOiP? Tam jest to dokładnie opisane. To 2
    strony!

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2011-03-26 22:47:01
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
    [...]
    > Przekonaj się jak dużo możesz zyskać korzystając z konta online!

    Dla mnie, to tylko kolejne wisienki na torcie z salmonellą. Jak znajdą sposób
    aby system nie umierał o 22:30 pokazując i robiąc bzdury, to zacznę doceniać
    i takie pomniejsze zmiany.

  • 10. Data: 2011-03-27 08:29:32
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 22:47:01 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):

    > Dla mnie, to tylko kolejne wisienki na torcie z salmonellą. Jak znajdą sposób
    > aby system nie umierał o 22:30 pokazując i robiąc bzdury, to zacznę doceniać
    > i takie pomniejsze zmiany

    W sumie jest jeden plus w nowej taryfie dla tych co nie lubią tokena gsm, w
    taryfie Prestige jest za darmo (+ bankomaty na świecie bez prowizji).
    Ciekawe czy da się przekształcić online na prestige bez zmiany numeru.

    --
    Kojer