  • 11. Data: 2009-05-13 06:44:08
    Temat: Re: W którym Banku ....................
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 12, 9:08 pm, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    wrote:
    > BK napisał(a) w wiadomo ci:
    > <2...@z...go
    oglegroups.com>...

    vbi.googlegroups.com...

    > Ale dogadanie sie to chyba forma anonsowania wyplaty? :)

    Ale mozna dogadac sie "od reki" a nie anonsowac 3 dni przed :)

    > Dlaczego mieliby nie wyplacic, jezeli akurat maja? Najwyzej stuknie prowizja
    > za wyplate duzych sum bez zapowiedzi.

    Bo maja ograniczona ilosc gotowki. Nawet jak maja ponad 200 000 zl [bo
    o takiej kwocie mowa] to moga nie chciec jej oddac, zeby nie zostac
    bez gotowy na caly dzien / tydzien :)

    > Pytalem kiedys w ING. Wieksze oddzialy do 50 tys bez zapowiedzi bez prowizji.

    50 000 to troche inna kategoria niz 200 000.

  • 12. Data: 2009-05-13 16:28:43
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

    >I pracownicy banku mówili Ci takie rzeczy?

    Parę lat temu w jednym z warszawskich oddziałów ING (no to nie powiem w
    którym). A co mają powiedzieć jeżeli klient pyta się ile można wypłacić? Mnie
    też zdziwiło bo w innych było chyba do 20tys.
    W Dominecie wypłacałem odrobinę powyżej a przelew mi nie pasował - sami
    zaproponowali.

    Arek

  • 13. Data: 2009-05-13 17:55:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    Bo maja ograniczona ilosc gotowki. Nawet jak maja ponad 200 000 zl [bo
    o takiej kwocie mowa] to moga nie chciec jej oddac, zeby nie zostac
    bez gotowy na caly dzien / tydzien :)

    A jak maja 400 tys a limit, ktory moga utrzymywac to 500 tys? Jak klient
    zabierze kase to na reke oddzialowi, nie bedzie musial zamawiac konwoju i
    kilka stowek moga zaoszczedzic.

    MK