eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWBKBZ S.A a jakość usług ?WBKBZ S.A a jakość usług ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "zdegustowany" <zdegustowany@WYTNIJ_TO.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: WBKBZ S.A a jakość usług ?
    Date: Mon, 12 Jan 2004 21:47:20 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <btv189$kfm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dragon.blt.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1073940556 20982 212.160.134.178 (12 Jan 2004 20:49:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Jan 2004 20:49:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:277538
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam "przyjemność" być posiadaczem kont w banku w tym jedno z dostępem
    elektronicznym od 2002 r.
    Pomijam, te ciągłe zmiany opłat itd., to jest męczące, są przyjazne ale nie
    dla posiadacza konta, ale dzisiaj to już mnie rozbawili do reszty:->
    doszedłem do wniosku najwyższy czas rozejrzeć się za alternatywnym bankiem.
    W dniu 11.01. ca. godzina 14.oo przesłałem usługą Pred Paid zasilenie konta
    POP dla córki. Ukazała się informacja, że przekaz może nastąpić po 20,oo zw.
    na konserwację - mówię trudno, zdarza się ale z ciekawości patrzę na
    historię
    rachunku i widzę sygnaturę przelano. Dzwonię do córy, która mnie informuje,
    że na telefonie wyświetlone jest zasilenie konta, natomiast po połączeniu
    się
    z IDEĄ okazało się, że przekaz nie wpłynął i "guzik" :-O
    Dzwonię 11.01. po 20,oo do informacji IDEA i otrzymuję informację, że kasy
    niet!!:( czyżby plagiat z przelewem w WBKBZ:-O.
    Jest 12.01. godz.20,oo zaś dzwonię i dalej niet, myślę, czas najwyższy
    zareklamowć w WBKBZ i otrzymuję odpowiedź to my jutro sprawdzimy "pusty
    śmiech na sali":-O, tak, po co jest całodobowy telefon, fax, internet,
    zatrudnieni pracownicy. Ech,jak to wytłumaczyć córce kiedy od wczoraj nie
    może zadzwonić! przecież nie jesteśmy w "erze kamienia" aby zasilanie Pred
    Paid przelewano trzy dni a może dłużej!! pieszo było by szybciej;-))
    Niestety, jesteśmy w WBKBZ a tam wszystko możliwe:((((( a może biorą się za
    usługi, które dla nich są niemożliwe?. To jest rzeczywistość tylko jaka i
    czy
    ktoś poniesie konsekwencje za złą jakość świadczonych usług!!!?
    pozdr.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1