  • 1. Data: 2009-06-25 07:17:02
    Temat: ZUS pytanie....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    W tym tygodniu ZUS przekazał OFE 1,4 mld zł w gotówce
    http://tiny.pl/38vh

    "[...] W tym tygodniu Zakład Ubezpieczeń Społecznych przekazał otwartym
    funduszom emerytalnym 1 mld 427 mln 968 tys. zł składek w gotówce - podało
    biuro prasowe ZUS.
    Od początku czerwca ZUS przelał do OFE 1 mld 794 mln 840 tys. zł w gotówce.
    Natomiast od początku roku ZUS przelał do OFE 10 mld 670 mln 584 tys. zł w
    gotówce. (PAP) [...]"

    Czy ktoś nie orientuje sie ile miał przkazać, w stosunku do tego co
    przekazał ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-06-25 08:45:54
    Temat: Re: ZUS pytanie....
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gotówce. (PAP) [...]"
    >
    > Czy ktoś nie orientuje sie ile miał przkazać, w stosunku do tego co

    Na pewno za dużo jak na ten zdzierski procent.

  • 3. Data: 2009-06-25 10:27:03
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Od początku czerwca ZUS przelał do OFE 1 mld 794 mln 840 tys. zł w gotówce.
    ja myslalem, ze to sie odbywa bezgotowkowo - np przelewem
    orientuje sie ktos czym woza taka gotowke? tirami? ilu ochroniarzy tego pilnuje
    i ktoredy jezdza? tak z ciekawosci pytam
    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2009-06-25 12:03:55
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Uzytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    pilnuje
    > i ktoredy jezdza? tak z ciekawosci pytam

    Slyszalem, ze szfagry trzymaja reke na plusie.

    pzdr

  • 5. Data: 2009-06-26 16:45:09
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > orientuje sie ktos czym woza taka gotowke? tirami? ilu ochroniarzy tego pilnuje
    > i ktoredy jezdza? tak z ciekawosci pytam
    A co mięli napisać. Że to na papierze przeszło. Wierzysz ze zbiera tyle kasy
    żeby mógł coś w gotówce przekazać innym firmom. Był taki tekst że musi pożyczyć
    ileś tam miliardów. Nie napisali który raz z kolei i czy tamte wcześniejsze
    oddał. 11% bezrobocia, produkcja spadła, firmy cały czas zwalniają, młodzi
    wyjechali i niespecjalnie chcą wracać na dłużej niż jakieś święta. Starych
    przybyło. Może stocznie i kopalnie płacą zus i na wszystko wystarcza? Tutaj
    następuje gest Kozakiewicza. A nawet jak by to była gotowizna to znaczy że jest
    jeszcze gorzej niż by się mogło wydawać.