  • 1. Data: 2007-08-09 12:12:05
    Temat: WIBOR
    Od: " Poldek" <n...@W...gazeta.pl>

    Wibor rośnie ostatnio jak na drożdżach, a na grupie jakoś cisza i spokój na
    ten temat. Ciekaw jestem co Szanowni Grupowicze sądzą na temat perspetktyw
    tego wskaźnika oraz konsekwencji dla rynku. Ciekawe np. czy może to mieć
    wpływ na obniżkę cen nieruchomości w perspektywie paru miesięcy. LIBOR też
    nieźle wzrasta.

  • 2. Data: 2007-08-11 16:12:03
    Temat: Re: WIBOR
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2007 12:12:05 +0000 (UTC), " Poldek" <n...@W...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >wpływ na obniżkę cen nieruchomości w perspektywie paru miesięcy. LIBOR też

    A co tu dyskutować? Rośnie, rośnie, potem podwyższą stopy procentowe to zacznie
    spadać, spadnie, potem pewnie znów wzrośnie.

  • 3. Data: 2007-08-13 16:02:33
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

> [...]
    >
    > A co tu dyskutować? Rośnie, rośnie, potem podwyższą stopy procentowe to zacznie
    > spadać, spadnie, potem pewnie znów wzrośnie.

    Nie wiem, czy rozumiem - podwyżka w NBP spowoduje spadek WIBORa?

  • 4. Data: 2007-08-14 05:18:18
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Populares napisał(a):

    > Nie wiem, czy rozumiem - podwyżka w NBP spowoduje spadek WIBORa?

    Nie, chodzilo raczej o fakt ze jak wzrosna to kiedys spadna.
    Oczywiscie oczekiwana podwyzka stop powoduje wzrost WIBOR

  • 5. Data: 2007-08-14 10:20:38
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

    On 9 Sie, 14:12, " Poldek" <n...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > wpływ na obniżkę cen nieruchomości w perspektywie paru miesięcy. LIBOR też

    Mylisz się w perspektywie paru miesięcy to WIBOR bardziej rośnie.

    Stawka Wibor/3M przez miesiąc wzrosła z 4,78% na 4,89% , czyli wzrosła
    o 0,11% od dn. 09-07-2007 r. do 09-08-2007 r. i dalej jak tak będzie
    rosła? Co zrobi RPP?

    Dla porównania stawka LIBOR/3M dla Franka w tym samym okresie z 2,7200
    wzrosła tylko na 2,7500, wzrost o 0,03%

    Michał Asman

  • 6. Data: 2007-08-14 16:11:48
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Nie, chodzilo raczej o fakt ze jak wzrosna to kiedys spadna.
    > Oczywiscie oczekiwana podwyzka stop powoduje wzrost WIBOR

    Co się stanie z WIBORem, jeżeli RPP podniesie stopy w sierpniu? Wydaje
    się, że to, co się działo z WIBORem w lipcu, to było już a konto
    spodziewanych podwyżek stóp w NBP w sierpniu? Czyli - jeżeli RPP, tak
    jak się analitycy spodziewają podniesie stopy w sierpniu, to czy WIBOR
    jeszcze podskoczy?