-
1. Data: 2007-08-09 08:32:29
Temat: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
Od: Sebastian <m...@m...com>
Citi zgubil moje zdjęcie do KK.
Zgubili ale nie chcą się do tego przyznać, na mają reklamacje w
infolinii Pani sprawdziła w systemie i oznajmiła, że karta jest ze
zdjęciem i wszystko jest ok. Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)
Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
inaczej. Na moje zapewnienia, nie ma szans żebym się mylił i trzymam
kartę przed oczami i niema nic, a nic w miejscu na zdjęcie, Pani
powiedziała eeeeeeee, yyyyy, aaaaa! a to wysłaliśmy dwie na pewno!
proszę cierpliwie czekać.
Było to tydzień temu, nie wyrabiałem nowej, zmieniałem kartę bez zdjęcia
na kartę ze zdjęciem, nazwisko i numer na karcie się zgadza.
Wyjeżdżam na urlop, wrócę do sprawy za tydzień, ciekawy czy tym razem
trafie na konsultanta, który całą energie włoży w wmawianie mi, że to co
widzę to tylko iluzja?
Pozdrawiam
Sebastian
Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)
-
2. Data: 2007-08-09 10:11:54
Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
Od: "RobertS" <b...@p...pl>
> Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)
Może po pierwszym mieli już dość ;-)
I dlatego nie chcą, abyś kolejne dosyłał...
pozdr.
-
3. Data: 2007-08-09 10:22:40
Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>
Sebastian <m...@m...com> napisał(a):
> Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
> wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)
>
> Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
> inaczej.
> Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)
popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2007-08-09 10:37:32
Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
Od: Sebastian <m...@m...com>
Krzysztofsf pisze:
[...]
> popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
> wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
> wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.
Można prosić konsultanta o pisemną odpowiedź na telefoniczną reklamacje?
Dzięki za info, tak zrobię po powrocie z wakacji.
-
5. Data: 2007-08-09 10:40:04
Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
Od: Sebastian <h...@o...pl>
RobertS pisze:
>> Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)
>
> Może po pierwszym mieli już dość ;-)
> I dlatego nie chcą, abyś kolejne dosyłał...
>
> pozdr.
Ja to widzę inaczej, zdjęcia przepadło bo się spodobałem jakiś
pracownicy, a wpis w komputerze to dlatego, że wpadła w panikę i
zacierała ślady :)
-
6. Data: 2007-08-09 10:44:55
Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>
Sebastian <m...@m...com> napisał(a):
>
> Można prosić konsultanta o pisemną odpowiedź na telefoniczną reklamacje?
Ja tak zrobilem gdy dostalem umowe na KK z innej promocji niz zamawialem.
Pismo sprostowalo tresc umowy i zagwarantowalo, ze mam karte bezplatna przez 3 lata
a nie rok, jak w nadeslanej umowie.
> Dzięki za info, tak zrobię po powrocie z wakacji.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2007-08-22 15:25:50
Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
Od: Sebastian <n...@n...com>
Krzysztofsf pisze:
> Sebastian <m...@m...com> napisał(a):
>
>> Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
>> wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)
>>
>> Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
>> inaczej.
>> Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)
>
> popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
> wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
> wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.
Sprawa rozwiązała się sama. Zadzwoniła konsultantka, że doszło do
pomyłki i właściwa karta będzie za tydzień. Kartę już mam, sprawdziłem
działa. Zdjęcie trochę krzywo wycięte, ale przeboleje. Zmieniałem żeby
zwiększyć bezpieczeństwo i wydłużyć okres ubezpieczenia a nie po to żeby
się lansować :)
--
Pozdrawiam
Sebastian