eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i reklamacje - wesola konsultantka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2007-08-09 08:32:29
    Temat: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: Sebastian <m...@m...com>

    Citi zgubil moje zdjęcie do KK.
    Zgubili ale nie chcą się do tego przyznać, na mają reklamacje w
    infolinii Pani sprawdziła w systemie i oznajmiła, że karta jest ze
    zdjęciem i wszystko jest ok. Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
    wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)

    Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
    inaczej. Na moje zapewnienia, nie ma szans żebym się mylił i trzymam
    kartę przed oczami i niema nic, a nic w miejscu na zdjęcie, Pani
    powiedziała eeeeeeee, yyyyy, aaaaa! a to wysłaliśmy dwie na pewno!
    proszę cierpliwie czekać.

    Było to tydzień temu, nie wyrabiałem nowej, zmieniałem kartę bez zdjęcia
    na kartę ze zdjęciem, nazwisko i numer na karcie się zgadza.
    Wyjeżdżam na urlop, wrócę do sprawy za tydzień, ciekawy czy tym razem
    trafie na konsultanta, który całą energie włoży w wmawianie mi, że to co
    widzę to tylko iluzja?


    Pozdrawiam
    Sebastian

    Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)


  • 2. Data: 2007-08-09 10:11:54
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)

    Może po pierwszym mieli już dość ;-)
    I dlatego nie chcą, abyś kolejne dosyłał...

    pozdr.



  • 3. Data: 2007-08-09 10:22:40
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Sebastian <m...@m...com> napisał(a):

    > Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
    > wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)
    >
    > Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
    > inaczej.
    > Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)

    popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
    wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
    wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2007-08-09 10:37:32
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: Sebastian <m...@m...com>

    Krzysztofsf pisze:
    [...]
    > popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
    > wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
    > wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.

    Można prosić konsultanta o pisemną odpowiedź na telefoniczną reklamacje?
    Dzięki za info, tak zrobię po powrocie z wakacji.


  • 5. Data: 2007-08-09 10:40:04
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: Sebastian <h...@o...pl>

    RobertS pisze:
    >> Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)
    >
    > Może po pierwszym mieli już dość ;-)
    > I dlatego nie chcą, abyś kolejne dosyłał...
    >
    > pozdr.

    Ja to widzę inaczej, zdjęcia przepadło bo się spodobałem jakiś
    pracownicy, a wpis w komputerze to dlatego, że wpadła w panikę i
    zacierała ślady :)


  • 6. Data: 2007-08-09 10:44:55
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Sebastian <m...@m...com> napisał(a):

    >
    > Można prosić konsultanta o pisemną odpowiedź na telefoniczną reklamacje?

    Ja tak zrobilem gdy dostalem umowe na KK z innej promocji niz zamawialem.
    Pismo sprostowalo tresc umowy i zagwarantowalo, ze mam karte bezplatna przez 3 lata
    a nie rok, jak w nadeslanej umowie.

    > Dzięki za info, tak zrobię po powrocie z wakacji.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2007-08-22 15:25:50
    Temat: Re: Citibank i reklamacje - wesola konsultantka
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Krzysztofsf pisze:
    > Sebastian <m...@m...com> napisał(a):
    >
    >> Szkoda tylko, że go na karcie nie widać,
    >> wersja niewidzialna? Tylko w ultrafiolecie się ujawniam? :)
    >>
    >> Ma w komputerze, że karta jest ze zdjęciem i nie możliwości żeby było
    >> inaczej.
    >> Ps. Nie zależy mi na zdjęciu, mogę donieść nowe, tylko Citi nie chce :)
    >
    > popros o odpowiedz pisemna na zgloszona reklamacje - wtedy zapewne sprawa trafi
    > wyzej i ktos rozwikla, jakie sa przyczyny techniczne braku zdjecia, i podejmie
    > wlasciwa decyzje - zrobia duplikat juz ze zdjeciem lub poprosza o doslanie nowego.

    Sprawa rozwiązała się sama. Zadzwoniła konsultantka, że doszło do
    pomyłki i właściwa karta będzie za tydzień. Kartę już mam, sprawdziłem
    działa. Zdjęcie trochę krzywo wycięte, ale przeboleje. Zmieniałem żeby
    zwiększyć bezpieczeństwo i wydłużyć okres ubezpieczenia a nie po to żeby
    się lansować :)

    --
    Pozdrawiam
    Sebastian

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1