    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 28 Sep 2013 05:21:16 -0700 (PDT)
    Subject: Was też tak inwigilują?
    From: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Mam konto w PEKAO SA, z którego niespecjalnie korzystam.
    Mniej więcej miesiąc temu późnym popołudniem albo wczesnym
    wieczorem odebrałem telefon od jakiejś pracownicy tego banku.
    Stwierdziła ona, że od dłuższego czasu nie dokonywałem wpłat
    na swoje konto i spytała czy planuję to zmienić w najbliższym
    czasie, ewentualnie czy interesują mnie jakieś pożyczki,
    kredyty itp. Nie chciało mi się wchodzić z nią w dłuższą
    dyskusję, ale właściwie jakim prawem pracownicy banku
    interesują się czy i ile wpłacam na swoje konto dopóki nie
    mam żadnego debetu? Przede wszystkim dlaczego w ogóle
    przeglądają sobie stan mojego konta bez mojego życzenia
    i czy jest to w dzisiejszych czasach powszechna praktyka
    w polskich bankach? Jaki ruch na koncie powinienem generować,
    żeby nie wzbudzać niczyjego zainteresowania? Na razie wychodzi
    na to, że konto leżące odłogiem jest równie podejrzane
    jak konto obficie zasilane. Czy wam też zdarza się odbierać
    z banku telefony jasno sugerujące, że pracownicy inwigilują
    wasz ruch na koncie bankowym?