eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę."Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
  • Data: 2012-12-03 21:18:34
    Temat: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    Od: Anbu <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Moja mama ( ok 80 lat) wybrała się ostatnio do Reala. Chciała założyć sobie
    kartę do zbierania punktów . Niestety po kilku dniach na adres mamy
    przyszedł list a w nim karta kredytowa "real MasterCard" wydana przez Sygma Bank.
    Okazało się, że przy okazji wyrabiania karty "payback" podsunięto mamie do podpisu
    również umowę o kartę kredytową. Umowa była napisana drobnym drukiem i mama podpisała
    ją bez czytania - starsi ludzie mają to do siebie, że są łatwowierni.
    Byłem z mamą w punkcie Sygma Banku i złożyliśmy oświadczenie o odstąpieniu umowy.
    Proszę o radę - gdzie - do jakich instytucji można złożyć skargę na niewłaściwe
    postępowanie pracowników placówki banku. Na jakie przepisy się powołać - jakie
    przepisy prawa zostały tu naruszone? A może ktoś przerabiał już podobną sytuację?
    Z góry dziękuję za wszystkie rady i wskazówki.
    Pozdrawiam serdecznie!!!