  • 11. Data: 2008-10-27 20:08:54
    Temat: Re: Wiecej niż 8.5% ?
    Od: Wiktor <...@...pl>

    leh pisze:
    > Który Bank aktualnie daje większe oprocentowanie przy lokacie 3-miesiące niż
    > 8.5% ??

    Mam kredyt hipot. w Fortisie i dzisiaj zadzwonił do mnie mój doradca, że
    od 3 lipca Fortis wprowadza lokatę 3 miesięczną z oprocentowaniem 9%.
    Miałem akurat zakładać tam i tak na 8.1%, a tu taka miła niespodzianka :)

    PS. Ciekaw jestem jakie oferty będą za pół roku ;)

    --
    Wiktor

  • 12. Data: 2008-10-27 20:19:00
    Od: Wiktor <...@...pl>

    Wiktor pisze:

    > od 3 lipca

    miało być listopada :)

    --
    Wiktor

  • 13. Data: 2008-10-27 21:37:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A jaki to problem wpłacić na jakąś inną lokatę, w tym czy innym banku?
    za pieniądze "w drodze" nie dostaniesz odsetek...poza tym masz aż tyle
    czasu, żeby co kilka dni przelewać pieniądze pomiędzy bankami?

    > I dlaczego ma minąć kilka dni?

    zobacz kiedy kończy się jedna, a kiedy zaczyna druga aukcja...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-10-27 23:22:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    RobertS wrote:

    > za pieniądze "w drodze" nie dostaniesz odsetek...poza tym masz aż tyle
    > czasu, żeby co kilka dni przelewać pieniądze pomiędzy bankami?

    > zobacz kiedy kończy się jedna, a kiedy zaczyna druga aukcja...

    Aha, ok. No ale jeżeli nie załapiesz się na lokatę (za wysoko zalicytujesz),
    to nie ma obowiązku czekać na następną. Cała rzesza lokat i kont
    oszczędnościowych czeka na twój przelew :).

    p. m.

  • 15. Data: 2008-10-28 07:15:58
    Od: "leh" <i7i7@@@onet.pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zamiast szukac wiecej niz 8.5% brutto, postaraj sie o 8.5% netto w Mille
    > ;)
    >
    > --

    hm .......netto ??? dzwoniłem do nich i powiedzieli mi że 8.5% BRUTTO
    więc nie wiem skąd te 8.5% netto ???

    Na ich www też nic nie ma o netto :-(

  • 16. Data: 2008-10-28 07:21:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wiktor pisze:
    > Mam kredyt hipot. w Fortisie i dzisiaj zadzwonił do mnie mój doradca, że
    > od 3 lipca Fortis wprowadza lokatę 3 miesięczną z oprocentowaniem 9%.
    > Miałem akurat zakładać tam i tak na 8.1%, a tu taka miła niespodzianka :)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Marka-Fortis-moze-ni
    edlugo-zniknac-z-polskiego-rynku-1853230.html

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2008-10-28 09:12:26
    Od: sorden <s...@w...pl>

    leh wrote:

    > Na ich www też nic nie ma o netto :-(

    Poczytaj archiwum grupy ;)

    --
    in

  • 18. Data: 2008-10-28 14:43:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > to nie ma obowiązku czekać na następną. Cała rzesza lokat i kont
    > oszczędnościowych czeka na twój przelew :).

    oczywiście, ale pamiętaj, że prawie każdy przelew to utrata jednego dnia
    odsetkowego! wolę mieć 8% bez kombinacji niż 10% + brak oprocentowania
    za niektóre dni oraz kombinacje związane z przelewami...czas również
    kosztuje!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-10-28 14:44:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mithos pisze:

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Marka-Fortis-moze-ni
    edlugo-zniknac-z-polskiego-rynku-1853230.html

    a co z Dominetem? przecież niedawno kupił go właśnie fortis...

    --
    pozdrawiam
    RobertS