-
11. Data: 2004-12-06 20:20:07
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
>ale jak data jest to się zastanawiam
> po jaką mianowicie cholerę. W Polszcze zasadniczo winna obowiązywać
> powszechna zasada ograniczonego zaufania. Oczywiście, że wina leży po
> stronie banku, ale ja tam zawsze wolę sprawdzić zawczasu, żeby potem
> nie stracić czasu. Czas droższy wszelkich pieniędzy i żadna
> satysfakcja moralna go nie zwróci.
Święte słowa Szanownego Pana Dobrodzieja. Tym się właśnie kierując
wymieniłam sobie token wcześniej nie oglądając sie komunikaty VW. Tyle, że
ich biernośc w tej sprawie naprawdę dziwi - po cholerę im zrażac klientów,
przeżywać nawałnicę na V-linii itp.? Nie łatwiej wysłac ludziom nowe tokeny
przed upływem ważności starego? Na dodatek Vlinia ściemniała niektórym, że
token po magicznej dacie będzie działać.
> I jeszcze pytanie: jaki to tajemniczy format daty masz na myśli? Bo
> na moim tokenie od lukasa jest 05/31/07 i jakoś nie sprawia mi kłopotu
> odczytanie tego szyfru.
Ten sam format - ale to nie jest polski format, a klient ma być Duchem Św. i
dedukować, co tam z tyłu jest wytłoczone?
-
12. Data: 2004-12-06 20:29:43
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: Artur <a...@s...pf.pl>
DooMiniK napisał(a):
> Ja też nie bronię (nie korzystam VWBank), ale też jestem ciekawy,
> czy ludzie czekaą na list od dziadka mroza, że czas w zimie zacząć chodzić
> w ciepłych butach, zamiast w sandałach...
> Od producenta mleka też chyba nie dostają info, że niedługo
> produkt się przeterminuje...
Złe porównanie. Czy o upływie terminu ważności karty też trzeba
informować? Token służyl mi 1,5 roku, więc można zapomnieć o tym, że
może stracić ważność. (Na dobrą sprawę datę na tokenie można przeoczyć,
bo nie jest opisana).
Bank wcześniej w _żaden_ sposób nie raczył poinformować o całej
sytuacji, o problemie dowiedziałem się z grupy. Na infolinii
dowiedziałem się, że muszę odesłać stary token i dopiero wtedy wysyłają
nowy. Czytałem, że mówią różnie, więc nic nie wysyłałem, tylko pocztą
wewnętrzną poprosiłem o przysłanie nowego tokena (30.11 - trochę późno,
ale obawiałem się, że stary mogą zablokować - takie info też się gdzieś
pojawiło).
Token przyszedł dziś (6.12, przesyłkę nadano 3.12), w pustej kopercie
bez jakiejkolwiej informacji, co dalej. A dalej trzeba go zapewne
aktywować - infolinia zajęta przez całą ostatnią godzinę pracy (19-20).
W najlepszym wypadku dostęp do konta odzyskam jutro (7.12).
Przewidziałem taką możliwość, ale "trochę" przesadzili - z pewnością do
"zadowolonych" klientów już nie należę.
--
Artur
-
13. Data: 2004-12-06 20:32:09
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
Użytkownik "JJ" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cp2adf$7rg$1@atlantis.news.tpi.pl...
>1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś część
> z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
> żadnego tokena nie dostałem. Telefonicznie zleceń nie złożysz, bo się nie
> dodzwonisz (0800-103301) - dzwonią ci z nieaktywnymi tokenami, żeby
> składać
> zlecenia, dzwonią ci, co dostali nowe tokeny, żeby je aktywować - koszmar.
> Na stronach zero informacji, jest coś o "banku zadowolonych klientów" :-).
> Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
> płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).
A najciekawsze jest, ze panienka w zapowiedzi pod 0 800 103 301 opowiada, ze
wysylaja nowe tokeny listem poleconym _priorytetowym_ a przychodzi list
polecony _za_ potwierdzeniem_ _odbioru_. Musi swistaki gdzies siedza i
odklejaja PRIORYTET :)
Informacyjnie: wyslali ponoc 30.11, przyszlo dzisiaj (06.12) po 14:00...
biorac pod uwage, ze szlo jakies 10 km pokretnymi drogami, to zyczymy
Poczcie Polskiej samych sukcesow na WGPW :)
MAd Hat
ter
-
14. Data: 2004-12-06 20:32:49
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
> I jeszcze pytanie: jaki to tajemniczy format daty masz na myśli? Bo
> na moim tokenie od lukasa jest 05/31/07 i jakoś nie sprawia mi kłopotu
> odczytanie tego szyfru.
Po karte platnicza tez dzwonisz jak sie zbliza termin waznosci? ;)
Wyobraz sobie, ze nie kazdy musi zagladac na tyl tokena zwlaszcza, ze data
jest wytloczona delikatnie i do tego nigdzie nie ma informacji, ze jest to
data waznosci.
Tym bardziej, ze jak tu wczesniej pisano - poczatkowo byly cyrki z wymiana
tokenow.
Ja osobiscie szybko wymienbilem - poslalem poczta wewnetrzna prosbe o
wymiane i juz. Ale moim zdaniem to bank zaliczyl dosc powazna wpadke.
Nie wiem - w materialach informacyjnych jest, ze nalezy sprawdzac date
waznosci tokena i wczesniej wymienic? Jesli jest - to jeszcze w miare ok.
Ale jesli nie to sie nie popisali - zwlaszcza, ze dodzwonic sie, zeby
aktywowac token jest raczej teraz b. trudno.
--
Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
Banki, karty, konta oraz public relations.
Zadbaj o swoje pieniądze!
-
15. Data: 2004-12-06 20:40:06
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: "Bob" <b...@p...pl>
Ewidentnie przegięli z tymi tokenami.
Przypadkiem zauważyłem, że mi termin ważności
mija. Dostałem nowy jednak aktywowałem 02.12.
Na połączenie z infolinią czekałem chyba z 20min. ;-(
Wtopa na maksa. Takie sytuacje nie powinny miec miejsca.
pozdrawiam
Bob
-
16. Data: 2004-12-06 20:42:48
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
Artur napisał(a):
> Token przyszedł dziś (6.12, przesyłkę nadano 3.12), w pustej kopercie
> bez jakiejkolwiej informacji, co dalej. A dalej trzeba go zapewne
> aktywować - infolinia zajęta przez całą ostatnią godzinę pracy (19-20).
> W najlepszym wypadku dostęp do konta odzyskam jutro (7.12).
Do mnie dotarł aktywny. Po prostu się zalogowałem.
-
17. Data: 2004-12-06 20:43:04
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
DooMiniK napisał(a):
> Ja też nie bronię (nie korzystam VWBank), ale też jestem ciekawy,
> czy ludzie czekaą na list od dziadka mroza, że czas w zimie zacząć chodzić
> w ciepłych butach, zamiast w sandałach...
> Od producenta mleka też chyba nie dostają info, że niedługo
> produkt się przeterminuje...
Są symptomy tego, że zbliża się zima: jest zimno, więc ludzie chodzą w
ciepłych butach.
Każdy wie, że mleko może się przeterminować.
Skoro nie korzystasz z VW, to nie wiesz, jak wygląda data wytłoczona na
tokenie. A wygląda tak: z tyłu jest coś w rodzaju "tabliczki
znamionowej" z ciągiem lekko wypukłych cyferek w kolorze obudowy. W
pierwszym rzędzie jest ich 8 (to pewnie numer seryjny), w drugim 6
oddzielonych ukośnikiem - i to jest data ważności, w formacie MM/DD/YY
(czyli: 10/30/04). Trzeba wiedzieć, jak to czytać i domyślić się, że to
data ważności, bo bank nie poinformował nigdy nikogo, że tokeny tracą
ważność (odnoszę wrażenie, że sam bank też jest tym zaskoczony).
--
Marek
-
18. Data: 2004-12-06 20:45:50
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
JJ napisał(a):
> 1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś część
> z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
> żadnego tokena nie dostałem. Telefonicznie zleceń nie złożysz, bo się nie
Ja dostałem, a nie prosiłem się o to. Sami zadzwonili 1-go grudnia i
stwierdzili, że stary mogę wyrzucić, a przyślą nowy. Przysłali.
Co prawda aktywny - doprawdy dziwne podejście do bezpieczeństwa...
-
19. Data: 2004-12-06 20:46:22
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: Artur <a...@s...pf.pl>
Wojciech Nawara napisał(a):
> Do mnie dotarł aktywny. Po prostu się zalogowałem.
No to trochę, hmmm.. nie teges.
Moim zdaniem powinien być nieaktywny. Tylko jakieś info by się przydało.
--
Artur
-
20. Data: 2004-12-06 20:53:43
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>
Artur napisał(a):
>> Do mnie dotarł aktywny. Po prostu się zalogowałem.
>
> No to trochę, hmmm.. nie teges.
> Moim zdaniem powinien być nieaktywny. Tylko jakieś info by się przydało.
No początkowo myślałem, że kobitka się przejęzyczyła, gdy stwierdziła,
że wysyłają. Spytałem - czy będę musiał aktywować. "Nie".
No i faktycznie - po prostu został podmieniony w systemie na nowy, bo
nawet hasło działa stare...
Ale teraz tak myślę - faktycznie torszkę przegięli... Niedługo aktywną
kartę będą wysyłali... Coraz bardziej skłaniam sie ku napisaniu pisemnej
reklamacji.
Ja kocham ten bank.