  • 51. Data: 2009-03-26 13:30:30
    Temat: Re: Wielkie podziękowania dla Dietera
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    kc pisze:

    > No to mamy pierwszy postulat, żeby wyeliminować hazard na giełdzie. C/Z musi
    > być mniejsza od 30 i najlepiej, gdyby była constans.
    >
    > kc

    kto tu pisze o wyeliminowaniu hazardu.
    jak na razie to nazewnictwo trza urealnic
    obecnie inwestor to brzmi tak, jak Ministerstwo Miłości z pewnego dzieła
    literackiego

  • 52. Data: 2009-03-26 13:31:01
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    kc pisze:

    > Współczynnik c/z nie jest żadnym miernikiem wartości akcji, chyba, że znasz
    > jego przyszłą wartość. Przypuszczam jednak, że tak jak ja, czytasz
    > publikowane wskaźniki, a one żadną miarą nie są przyszłe.
    >
    > kc

    bzdury

  • 53. Data: 2009-03-26 13:38:35
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    kc pisze:

    > Z twojego punktu widzenia to hazard ale nie z mojego. Czy wiesz dlaczego
    > wig20 tak odrzuciło dziś od 1650? Bo ja wiem. I co, hazard?
    >
    > kc

    skoro mogłes to wyjasnic przed, znaczy ze mogłes to podac jako rozwiazanie
    skoro zaś było rozwiazanie to wigu nie powinno odrzucic.
    nie bede sie zajmował sprawami at i ideologia tegoż
    bo nie zamierzam wyjasniac uwikłań

  • 54. Data: 2009-03-26 14:23:34
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    maniek żyła <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > skoro zaś było rozwiazanie to wigu nie powinno odrzucic.
    > nie bede sie zajmował sprawami at i ideologia tegoż

    Powiem ci jeszcze, że jest to bardzo mocny opór. Mocowaliśmy się już trzy
    razy z tego typu oporem od początku bessy i za każdym razem nie udawało się

    kc

  • 55. Data: 2009-03-26 20:03:23
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "maniek żyła" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > dzisiaj to człowiek jest głupi
    > wykorzystuje zasoby energetyczne planety, które sa skończone, nie
    > przejmujac sie co będzie dalej.

    Nie są skończone. Darmowy reaktor działa dostarczając około 1,5 kW energii
    na metr kwadratowy.
    Wystarczy zoptymalizować pozyskanie, zużycie i wymyślić nowe sposoby
    przechowywania.

    > na dzisiaj to wyglada se tak, ze człowiek wyprzedaje srebra rodowe i kase
    > przepija.

    Raz się żyje

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/