    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wielokrotne przeniesnie KK
    Date: Sun, 04 Feb 2007 16:16:30 +0100

    Tak w ramach testow, przenosze sobie jedne karty do innych bankow tzn.
    niby przenosze, bo dostaje nowe KK bez koniecznosci zamykania starych
    (nawet nikt tego ode mnie oczekuje). Innymi slowy niebawem bede mial
    bardzo duzo kart z roznymi limitami. Zastanawiam sie czy da sie je
    wszystkie ostatecznie przeniesc i zamienic na jedna z jakims faktycznie
    duzym limitem. Innymi slowy nie przedstawiajac zadnych "papierow" o
    dochodach, zatrudnieniu itp. mam juz kilkanascie tysiecy (albo wiecej)
    PLN roznych limitow i jeszcze sporo bankow do ktorych moge sie tak
    przenosic. Oczywiscie domyslam sie, ze pozniej cala procedure bedzie
    mozna zaczac od poczatku (np. po roku od zamkniecia karty w banku A i
    przeniesieniu jej do banku B, ponownie powrocic do banku A, zamieniajac
    karte B na karte A). Czy bankom na prawde jest wszystko jedno i nikt
    tego nie kontroluje ? Ja rozumiem ze przy limicie 1 tys PLN to bank
    ponosi ryzyko minimalne i moze takie karty rozdawac wszedzie, ale
    odnosze wrazenie ze przy wiekszych kwotach takze banki nijak tego nie
    weryfikuja.

    Cala procedura nie jest tez jakos specjalnie uciazliwa bo ogranicza sie
    do przedstawiania trzech ostatnich wyciagow z karty (albo nawet wydrukow
    z netu + oryginaly do okazania).

    --
    pozdrawiam
    Mithos