  • Data: 2002-04-09 17:55:21
    Temat: Wirtualny mastercard na problemy z VE Inteligo?
    Od: "Joanna Pawlus" <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczow

    Chcialam sie dowiedziec o opinie na temat uzytecznosci tej karty do zakupow
    w internecie. Przejrzalam archiwum grupy i bylo troche narzekan na temat tej
    karty w 2000 r. Ciekawa jestem, czy duzo osob aktualnie z niej korzysta i
    czy sa jakies problemy?

    Zainteresowalam sie ta karta pod wplywem ostatnich problemow z VE Inteligo.
    Do tej pory sprawdzala sie nienagannie w internecie, az do chwili gdy
    zachcialo mi sie ksiazek z pewnej angielskiej ksiegarni netowej. Ksiegarnia
    w zakresie sciagania pieniedzy z kart wspolpracuje z WebPay, ktorego
    pracownicy sa kompetentni inaczej. Wlascicielowi ksiegarni powiedzieli
    najpierw, ze nie mozna autoryzowac transakcji, bo to jest elektron, a w
    wypadku tej karty jest potrzebna jej fizyczna obecnosc do przeprowadzenia
    transakcji. Poniewaz powiedzialam czlowiekowi, zeby nie dal sie oszukiwac, w
    nastepnej rozmowie wmowili mu, ze wprawdzie dopuszcza sie transakcje
    elektronem bez jej obecnosci, ale tylko w walucie kraju, z ktorego pochodzi
    bank, ktory wyemitowal karte...

    Juz nie chcialo mi sie walczyc tam dalej i umowilam sie z wlascicielem, ze
    wplace pieniadze bezposrednio na konto ksiegarni. Kosztowalo mnie to 118 zl
    prowizji bankowych, ale bylam bardzo zdesperowana i chcialam miec te
    ksiazki. Ale wiecej nie zamierzam placic takich prowizji i postanowilam sie
    zaopatrzyc w inna karte. Poniewaz wiekszosc zakupow dokonuje w Europie
    przydalby mi sie jakis Mastertcard. Jako studentce bez stalych dochodow
    ciezko jest mi dostac taka karte, sami pewnie wiecie.

    W zwiazku z powyzszym oferta Invest Banku wydaje mi sie najsensowniejsza w
    moim przypadku. Potrzebuje jednak Waszej opini, czy ten wirtualny mastercard
    naprawde dziala.
    Chcialabym uniknac formalnosci zwiazanych z zakladnianiem nowego konta i
    cyrku zwiazengo z ogladaniem przez 3 minuty stanu swojego konta na ekranie
    telegazety polsatu ;)), jesli ta karta tez bedzie mnie zawodzic.

    pozdrawiam
    Joanna Pawlus