  • 1. Data: 2004-11-23 17:50:00
    Temat: Własny kąt co sądzicie?
    Od: "Mario" <h...@p...pl>

    Witam, co sądzicie o obecnej ofercie promocyjnej tego kredytu? Ostatnio
    trudno połapać się w tym gąszczu różnych ofert i zawsze
    ,,najkorzystniejszych ". Jestem nim zainteresowany bo mam w PKO BP od kilku
    lat ROR więc chyba warto ponegocjować? Może polecacie inne oferty kredytowe,
    kredytów budowlanych w innych bankach? Nie mam zaufania do
    doradców-pośredników kredytowych, bo wiadomo, gonią za kasą, jak człowiek
    sam nie dopilnuje to...można być ostro w plecy. Może ktoś z grupowiczów
    brał niedawno ten kredyt? Jeśli tak, to który oddział w wa-wie polecacie z
    w miarę kompetentnymi doradcami?
    Za wszelkie info dzięki
    Pozdrawiam Mario

  • 2. Data: 2004-11-23 18:07:13
    Temat: Re: Własny kąt co sądzicie?
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Nie znam szczegółowo tego akurat kredytu ale...

    > Jestem nim zainteresowany bo mam w PKO BP od kilku
    > lat ROR więc chyba warto ponegocjować?

    PKO BP zwykle dawało upusty w oprocentowaniu lub prowizjach dla
    posiadaczy ROR, więc warto się zorientować.

    > Jeśli tak, to który oddział w wa-wie polecacie z
    > w miarę kompetentnymi doradcami?

    Na pewno ważne: nie załatwiaj kredytu w jakimś niewielkim
    oddziale. Grozi wyrodzeniem się w koszmar.

    Parę lat temu brałem kredyt mieszkaniowy w oddziale PKO BP obok
    Sheratona (przy placu Zawiszy, parę kroków w stronę Grójeckiej) i
    byłem dosyć zadowolony.

    Jeśli kupujesz mieszkanie w budowanym przez developera domu, to warto
    się też zorientować czy jakiś oddział nie prowadzi już iluśtam
    kredytów na tej budowie - pewne ścieżki będą już wówczas
    poprzecierane.

    Trochę rzeczy na które warto zwracać uwagę przy kredycie spisywałem
    swego czasu na
    http://www.softax.pl/prywatne/marcink/mieszkanie/mie
    szkanie_kredyt

  • 3. Data: 2004-11-24 12:33:34
    Od: "Makoska" <b...@u...pl>

    Marcin Kasperski..hmm czy pochodzisz z Hrubieszowa?

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:871xekxwvi.fsf@cauchy.softax.local...

  • 4. Data: 2004-11-24 13:25:33
    Od: "agentm" <h...@p...pl>