  • 1. Data: 2009-07-31 21:46:50
    Temat: Wpłata do Inteligo w sobotę
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Witam,

    Czy jest jakiś sposób, żeby wpłacić pieniądze na konto w Inteligo w sobotę ?

    1. Czy wpłacając w sobotę w agencji pko dojdą od razu?
    2. Czy może robiąc przelew w sobotę z konta w pkobp (iPKO?) dojdą?

    Może znacie inny sposób?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-07-31 21:51:53
    Temat: Re: Wpłata do Inteligo w sobotę
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy jest jakiś sposób, żeby wpłacić pieniądze na konto w Inteligo w sobotę
    > ?

    100%-wy sposob to przelew z innego konta Inteligo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-01 05:30:22
    Od: "Maciej Chojecki" <m...@l...home.pl>

> [...]
    >
    > 1. Czy wpłacając w sobotę w agencji pko dojdą od razu?
    > 2. Czy może robiąc przelew w sobotę z konta w pkobp (iPKO?) dojdą?

    W grę wchodzi tylko przelew z PKOBP (iPKO/iPKO Biznes). Wpłata w agncji
    zostanie najprawdopodobniej przekazana w poniedziałek.

  • 4. Data: 2009-08-01 08:01:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 23:46:50 +0200, Robert napisał(a):

    > Czy jest jakiś sposób, żeby wpłacić pieniądze na konto w Inteligo w
    > sobotę ?
    >
    > 1. Czy wpłacając w sobotę w agencji pko dojdą od razu?

    Podobno istnieją ajencje podłączone online. Jeszcze takiej nie spotkałem.

    > 2. Czy może
    > robiąc przelew w sobotę z konta w pkobp (iPKO?) dojdą?

    Tak.

    > Może znacie inny sposób?

    3. Wpłata w oddziale PKO czynnym w sobotę.

    4. Przelew z rachunku w Inteligo.