  • 1. Data: 2010-06-18 06:59:12
    Temat: Wpłata kasy na konto
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Gdzie najmniejszym kosztem ktos moze wplacic kase na moje konto
    (kilkadziesiat tysiecy)?
    Ktorys bank wezmie za to przysłowiowe 5 zł?
    Mam konto w Lucasie (nadal... :) - moze ktos inny wplacic na moje konto w
    tym banku za niewielka oplata?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 2. Data: 2010-06-18 07:33:04
    Temat: Re: Wpłata kasy na konto
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Cze, 08:59, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    > Ktorys bank wezmie za to przysłowiowe 5 zł?
    > Mam konto w Lucasie (nadal... :) - moze ktos inny wplacic na moje konto w

    Jakoś nie widzę w toip lukasa jakichkolwiek opłat za wpłatę kasy :>

    Pzdr.
    L.

  • 3. Data: 2010-06-18 08:04:48
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 18 cze 2010 o 08:59 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
    > Ktorys bank wezmie za to przysłowiowe 5 zł?
    > Mam konto w Lucasie (nadal... :) - moze ktos inny wplacic na moje konto w

    A czy ten ktos nie ma wlasnego konta?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-06-18 08:18:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

> [...]
    > Ktorys bank wezmie za to przysłowiowe 5 zł? Mam konto w Lucasie
    > (nadal... :) - moze ktos inny wplacic na moje konto w tym banku za

    Wypranie kilkudziesięciu tysięcy? To nie znasz prostszych sposobów niż
    ogłoszenie w usenecie?

  • 5. Data: 2010-06-18 08:43:02
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    wrote:
    > Gdzie najmniejszym kosztem ktos moze wplacic kase na moje konto
    > (kilkadziesiat tysiecy)?
    > Mam konto w Lucasie (nadal... :) - moze ktos inny wplacic na moje konto w

    no to idź do oddziału i wpłać. Co za problem?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2010-06-18 09:56:27
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Budzik" news:18062010.4CB318B1@budzik61.poznan.pl

> [...]
    > Ktorys bank wezmie za to przysłowiowe 5 zł?
    > Mam konto w Lucasie (nadal... :) - moze ktos inny wplacic na moje konto w

    zakładasz konto w mBanku.
    Dajesz mu swoją VE.
    Osoba z pieniędzmi w ręku i twoją kartą w kieszeni zmierza do wpłatomatu
    mBanku bądź Multibanku.
    Wpłaca w maszynce pieniądze, które do godziny są zaksięgowane na twoim
    rachunku bankowym.

    Proste jak budowa cepa i przyjemne :)

  • 7. Data: 2010-06-18 10:03:50
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Pablo <p...@n...pl> dared to write:
    /.../
    > zakładasz konto w mBanku.
    > Proste jak budowa cepa i przyjemne :)

    ??????????????

  • 8. Data: 2010-06-18 10:53:16
    Od: Młotkowy <n...@o...pl>

    Pablo pisze:
    zakładasz konto w mBanku.
> [...]
    > mBanku bądź Multibanku.
    > Wpłaca w maszynce pieniądze, które do godziny są zaksięgowane na twoim

    ... po czym w przypadku pierwszego fraudu na karcie bank wypina dupę, bo
    na kamerze nagrało się, że to ktoś inny posługiwał się Twoją kartą i
    znał PIN, a więc złamałeś kilka punktów regulaminu i możesz iść się walić.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 9. Data: 2010-06-18 12:03:12
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]

    na kamerze nagrało się, że to ktoś inny posługiwał się Twoją kartą i
    znał PIN, a więc złamałeś kilka punktów regulaminu i możesz iść się walić.

    a od kiedy do wplaty potrzebny jest pin?
    w jakim celu mieliby filmowac wplacającyh?

  • 10. Data: 2010-06-19 15:59:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > no to idź do oddziału i wpłać. Co za problem?

    ja nie mam czasu
    Pytam, gdzie moze to zrobic osoba nie posiadajaca konta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)