eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 CzeladźWpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
  • Received: by 10.52.37.74 with SMTP id w10mr2650666vdj.8.1348595106021; Tue, 25 Sep
    2012 10:45:06 -0700 (PDT)
    Received: by 10.52.37.74 with SMTP id w10mr2650666vdj.8.1348595106021; Tue, 25 Sep
    2012 10:45:06 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.tele2net.at!newsfeed.utane
    t.at!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.85.216.87.MISMATCH!l8no101
    55569qao.0!news-out.google.com!e10ni53868478qan.0!nntp.google.com!l8no10303381q
    ao.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 25 Sep 2012 10:45:05 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.207.142.162;
    posting-account=jPhRzAoAAAAa38scFA-fl0gfaO5tiCub
    NNTP-Posting-Host: 87.207.142.162
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Wpłatomat Euronetu "ukradł" 2000 pln - M1 Czeladź
    From: j...@o...pl
    Injection-Date: Tue, 25 Sep 2012 17:45:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:579508
    [ ukryj nagłówki ]

    Panie Panowie. Myślałem że mnie nigdy to nie spotka.... a jednak.

    Dzisiaj próbowałem wpłacić pieniądze na konto w Alior Sync - oczywiście opcja
    wpłatomat Euronet.

    W Centrum handlowym M1 w Cseladzi w bankomacie Euronetu dokonałem wypłaty kwoty 2000
    zł z konta w Eurobanku (mam oczywiście potwierdzenie 12.09.25 18:33 nr XXXX kwota
    2.000,00) i w "maszynie" obok kilka sekund później dokonywałem wpłaty. Niestety po
    włożeniu banknotów wpłatomat zablokował się i zakomunikował że doszło do zablokowania
    gotówki po czym oddał kartę i pozostał stanie zablokowanym.

    Oczywiście niebieski ekran - komunikat że wpłatomat nieczynny w dwóch językach. Opcja
    REKLAMACJA złożona telefonicznie i czas oczekiwania 15 dni roboczych. Żadnej
    możliwości poinformowania firmy obsługującej by umówić się na przeliczenie gotówki
    (kwestia bezpieczeństwa ponoć), żadnej możliwości uzyskania informacji kiedy
    wspomniany wpłatomat zostanie sprawdzony i kiedy zostaną zwrócone pieniądze.

    JESTEM ZAŁAMANY - czy ktoś maił podobny problem? Czy można reklamować to również w
    banku?

    POMOCY

    JB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1