  • 51. Data: 2009-01-21 11:09:15
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z ?roda 21 stycze? 2009 10:28
    > (autor krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <7...@v...goo
    glegroups.com>):

    > Nie tylko. Mam oba. I sobie w komplecie ?yj? :D

    > No lepsze jak lepsze... Limity s?, ale powiedzmy, ?e jak si? korzysta
    > aktywnie, to ujd?. No i nie chcia?o dzia?a? w Konqu. Dziwnie si?
    > zachowywa?o (przynajmniej wersja DEMO)

    A sms-y mbanku dochodzily w Kongo bez problemu? Tak przy okazki obcych
    landow.

    Demo Eurobanku nie spotkalem - od razu wszedlem na wersje produkcyjna.

    > Dla mnie w mBanku esesmanowe has?a rz?dz?. Chyba jako pierwsi je
    > wprowadzili. Np. tokeny to dla mnie szajs... w tym BPH zn?w jakie?
    > dyskietki z certami trzeba by?o, to te? ?rednia wygoda, zw?aszcza w obliczu
    > zaniku dyskietek. Od lat nie mam kompa ze stacj?.

    Juz kilka lat temu wprowadzilui zamiennie korzystanie z hasel sms.
    Obecnie chyba sa obowiakowe - nie sledze ich - sprawdzam tylko czasem
    TOiP.

    > Ano zdarza si?. Rozumiem ci?, ale mi to nie przeszkadza. Bardziej mi
    > przeszkadza brak mo?liwo?ci zlecenia automatycznych sp?at haraczu NFZ.

    Nie znam tematu - nie da sie zadeklarowac tego jako zlecenie stale
    powtarzajace sie co iles tam?

    > No zale?y dla kogo lepsze. Dla mnie nie.

    Zapewne. W wielu watkach konkluzja jest wniosek, ze wszystko zalezy od
    potrzeb.

    > jakie mo?e by? lepsze, skoro karta musi by? online?

    Po prostu karte mam w Nordei - wszystkie bankomaty bezplatne :)
    Z gotowki praktycznie nie korzystam - mam tam drobne, w razie czego
    moge podrzucic z Eurobanku, jesli wybiore. I tak limit dzienny karty
    okroilem do malutkiej kwoty, najwyzszej jednak jaka zdaza mi sie
    wyplacac z bankomatu.

  • 52. Data: 2009-01-21 11:11:38
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    o.googlegroups.com

    > Chyba nie, ale wiesz, jak to z reorganizacją bywa. Zmiany, zmiany,
    > zmiany..!

    Jeżeli te zmieny nie będą wyglądały tak jak w przypadku mariażu BPH i Pekao
    SA to niech się łączą :)

  • 53. Data: 2009-01-21 11:14:31
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "szczurwa"
    f.googlegroups.com

    > Jak dobrze poszukam to znajdę gdzieś w chałupie dolarowe Bony Towarowe
    > Pekao, emitowane nawet w nominale jednego centa ! Była to druga, obok
    > złotówki, waluta PRL, o wiele bardziej od tej pierwszej pożądana.

    Tak mnie nakręciła ta sprawa z Pewexem via Pekao, że zrobiłem sobie
    wycieczkę do piwnicy i... i znalazłem kilka bonów dolarowych pomiędzy
    szpargałami starszego pokolenia :)

    > Dziwne to były czasy, można się kłócić, czy lepsze czy gorsze, w
    > każdym razie daleko odmienne od tego, z czym mamy do czynienia dziś.

    Na plus czy na minus?

    > Choć wiele śladów Peerelu pozostało.

    W instytucjach państwowych trwa on w najlepsze :)

  • 54. Data: 2009-01-21 11:28:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 12:09
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <d...@p...goo
    glegroups.com>):

    psujesz polskie znaczki.

    > A sms-y mbanku dochodzily w Kongo bez problemu? Tak przy okazki obcych
    > landow.

    Nie bądź taki dowcipny.

    > Demo Eurobanku nie spotkalem - od razu wszedlem na wersje produkcyjna.

    No jest na stronie ichnich logowanie demo.

    > Nie znam tematu - nie da sie zadeklarowac tego jako zlecenie stale
    > powtarzajace sie co iles tam?

    No właśnie nie, bo przelewy do ZUS i US muszą iść ,,specjalnym''
    formularzem. Do tego raz na kwartał zmienia się kwota. Więc jakby była
    opcja ,,płać tyle, ile się należy'' to byłoby miło :D A tak muszę co
    kwartał wklepywać trzy przelewy z datami w przód.

    Przydało by się też wybieranie kont US z automatu, bez wklepywania.

    > Zapewne. W wielu watkach konkluzja jest wniosek, ze wszystko zalezy od
    > potrzeb.

    Jak zwykle. Dlatego wkurzają mnie gadki, że mBank zlikwidować bo jest be.
    Dla mnie on jest najlepsiejszy i nic go nie przebija na razie. Multi lekko
    goni, ale i nic dziwnego, skoro to podobny bank.

    No ale musisz przelewać na nordełe.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 55. Data: 2009-01-21 11:34:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 12:14, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Na plus czy na minus?
    :)

    To kwestia indywidualnego przypadku. Wydaje mi się, że łatwiej było
    wtedy, wbrew pozorom, osobom przedsiębiorczym zarobic jakieś konkretne
    pieniądze. Jako szesnastolatek w połowie lat osiemdziesiatych
    zarabiałem pieciokrotność ówczesnej średniej. Dziś przychodzi mi to
    znacznie trudniej...Inna sprawa, że za ówczesną walutę niewiele można
    było kupić.

  • 56. Data: 2009-01-21 11:38:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 12:11, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Jeżeli te zmieny nie będą wyglądały tak jak w przypadku mariażu BPH i Pekao
    > SA to niech się łączą :)

    O to to..! Chociaż...W BPH miałem umowę wiązaną, konto+karta, płaciłem
    za kartę, konto było za free. Pekao honoruje, jak do tej pory, ten
    układ. Tak więc mimo mojej niechęci do tego banku i przysparzania mu
    przychodów, tandem ów nadal utrzymuję. A karta jakoś tam na siebie
    zarabia.

  • 57. Data: 2009-01-21 11:45:51
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Uzytkownik "jack" <n...@s...pl> napisal w wiadomosci

    > To samo pytanie mam odnosnie rachunku inteligo (2 numery rachunkow, osobne
    > karty), czy bank ma prawo w jakis sposob zablokowac wyplate srodkow z
    > konta
    > nr 2 przy ujemnym saldzie na k. nr 1.

    Gdy u mnie cos takiego sie zdarzylo, na rachunku karty bylo niedozwolone
    saldo debetowe (i naliczaly sie odsetki), a na koncie dodatkowym pieniazki
    sobie spokojnie lezaly. Ale podejrzewam, ze gdyby byla taka potrzeba, bank
    potracilby sobie z innego rachunku. O ile sie nie myle, taka sytuacja jest
    przewidzana w regulaminie (mam wrazenie, ze o tym czytalem).

  • 58. Data: 2009-01-21 11:49:04
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > OK, duże "M" różni się od małego "m" tak, jak Aygo bez wspomagania od
    > Yarisa z klimatyzacją ;-)

    Różni się na pewno grupą docelową, a przykład z Toyotą mało trafiony. To
    raczej sytuacja produkcji przez jedną firmę jeansów do butików i na bazar
    ;-). Taka segmentacja rynku.

  • 59. Data: 2009-01-21 12:30:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 12:28, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 12:09
    > (autor krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <d...@p...goo
    glegroups.com>):

    > psujesz polskie znaczki.

    pisze z przegladarki - i sie zbiesila w tamtym momencie dajac jedna
    mozliwosc odpowiedzi (w uft-8 niestety)

    > Nie bądź taki dowcipny.

    Dlaczego "dowcipny" ?
    czyli z Eurobanku moglbys tam korzystac z problemami (zakladajac, ze
    demo jest w pelni zgodne) a z mbanku wylacznie z lista hasel w reku.

> [...]
    > opcja ,,płać tyle, ile się należy'' to byłoby miło :D A tak muszę co
    > kwartał wklepywać trzy przelewy z datami w przód.

    No widzisz - uruchomilem demo eurobanku ( :) odnalazlem) i tam nie
    masz np. pola manewru i zrobienia zlecenia przyszlego z formularzu dla
    US i ZUS - czyli tutaj mbank jest lepszy dla potrzebujacych takiej
    funkcjonalnosci . ja akurat nie korzystam.

> [...]
    > Dla mnie on jest najlepsiejszy i nic go nie przebija na razie. Multi lekko
    > goni, ale i nic dziwnego, skoro to podobny bank.

    Wszystko zalezy od potrzeb. Nie nalezy uogulniac tylko tak jak
    napisales - "dla mnie".

    > No ale musisz przelewać na nordełe.

    mam niewielkie potzrezby - raz moze musialem.
    Zwykle 100-200 zl w miesiacu - to gora co potzrebuje gotowki (po 20 -
    60 zl wyplacam jednorazowo pod zwykle planowane wydatki gotowkowe)-
    reszte przelewy i platnosci KK.
    I pod to pozostawiam w Nordei.

  • 60. Data: 2009-01-21 13:16:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 13:30
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <7...@u...go
    oglegroups.com>):

    > Dlaczego "dowcipny" ?

    Bo pisałem o Konqu a nie Kongu :D Konq(ueror)... Taka przeglądarka, szybka i
    świetnie zintegrowana z systemem, więc jej używam.

    > No widzisz - uruchomilem demo eurobanku ( :) odnalazlem) i tam nie
    > masz np. pola manewru i zrobienia zlecenia przyszlego z formularzu dla
    > US i ZUS

    No to w ogóle masakra, musiałbym co miesiąc wklepywać :(

    > Wszystko zalezy od potrzeb. Nie nalezy uogulniac tylko tak jak
    > napisales - "dla mnie".

    No to pisałem, bo część wołała ,,zaorać mbank''.