  • 41. Data: 2009-01-21 08:34:24
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    news:gl5fek$9fq$1@news.interia.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 22:11
    > (autor Edward Malinowy
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <gl5efr$8ku$1@news.interia.pl>):

    > Fakt, że Multi ostatnio staniał i się zbliża do mBanku cenowo, ale system
    > nadal ma zakręcony. Co któryś raz się ładuje, jest ponury, depresyjny i
    > niewygodny. mBank mnie zawsze radością napawał, bo kolorystycznie jest
    > bardzo optymistyczny. A do tego układ menu ma sensowny.

    a wyglad z przed 10 lat

    --
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez
    rejestracji !

  • 42. Data: 2009-01-21 08:51:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 22:08, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 20 styczeń 2009 21:48
    > (autor szczurwa
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <5...@z...goo
    glegroups.com>):

    > Wg mnie nie ma żadnej sensownej alternatywy dla mBanku. Wszystkie inne mają
    > mniejszą funkcjonalność i wyższe ceny.

    Brawo ;)

    To w ramach testowania wyzszej funkcjonalnosci wyfiltruj np. na
    ekoncie zrobione przelewy dla gazowni za ostatnie dwa lata :)

    lub chociaz zobacz przelewy z i na ekonto bez przelewow wewnetrznych w
    ramach systemu emaxow itp, a same zewnetrzne.

    Na koniec zlec przelew z data przyszla z emax+

  • 43. Data: 2009-01-21 08:55:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 00:23:23 -0800, szczurwa napisał(a):

    > Rachunki walutowe można było mieć bodajże od 1973 roku, handel walutą a'
    > la Gawronik - od stycznia 1989.

    To pierwsze chyba tylko dla tych, którzy zarabiali w obcym pieniądzu, bo
    nawet renty i emerytury były wymieniane na złotówkę.

    To drugie... Wikipedia mówi, że 15 marca 1989 r., znalazłem też taki
    cytat na Interii "o północy z 15/16 marca 1989 r., czyli dosłownie w dniu
    wejścia w życie nowej ustawy dewizowej, otworzył pierwszy kantor dewizowy
    na przejściu granicznym w Świecku."

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 44. Data: 2009-01-21 08:56:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 09:34
    (autor Kotlet mielony
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gl6mn9$rq8$1@inews.gazeta.pl>):

    > a wyglad z przed 10 lat

    I bardzo dobrze. Optymistycznie, zrozumiale. Do tego działa WSTECZ, a nie
    jak w Inteligo np. gdzie się trzeba logować po każdym wstecz. Albo gdzie
    trzeba przewijać reklamy, żeby dotrzeć do rachunków.

    A Multi ma wygląd ponury, a też nijak nie nowoczesny.

    Wkurza mnie mBank nieco, bo dodali jakiś czas temu zasrany JavaScript i
    przestało działać zatwierdzanie enterem i często przez to muszę od nowa
    wypełniać przelew. No i zbrzydły przyciski, bo przestały być systemowe.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 45. Data: 2009-01-21 08:57:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 00:25:45 -0800, szczurwa napisał(a):

    > Aygo jednak odrobinę różni się od Lexusa 400, prawda ? Multi od mBanku
    > drobnymi szczegółami.

    OK, duże "M" różni się od małego "m" tak, jak Aygo bez wspomagania od
    Yarisa z klimatyzacją ;-)

  • 46. Data: 2009-01-21 08:58:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 09:51
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <4...@q...go
    oglegroups.com>):

    > Brawo ;)
    > To w ramach testowania wyzszej funkcjonalnosci wyfiltruj np. na
    > ekoncie zrobione przelewy dla gazowni za ostatnie dwa lata :)

    Owszem, to duża niedogodność. Ale w Multi, Inteligo i Lukasie też nie ma
    takiej opcji. Za to w mBanku jest zapis do CSV, więc sobie mogę arkuszem
    polecieć.

    > Na koniec zlec przelew z data przyszla z emax+

    Nie mam emax+, więc nie wiem.

  • 47. Data: 2009-01-21 09:04:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 09:58, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 09:51
    > (autor krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <4...@q...go
    oglegroups.com>):

    > Owszem, to duża niedogodność. Ale w Multi, Inteligo i Lukasie też nie ma
    > takiej opcji. Za to w mBanku jest zapis do CSV, więc sobie mogę arkuszem
    > polecieć.

    W Eurobanku np. jest. Eksport danych rowniez.

    O BPH nie wspominam - bo tam komajn ni ekonto - ale drogie jak.....to
    inna kategoria wagowa nie do tego porownania.

    > Nie mam emax+, więc nie wiem.

    A ja lubie trzymac wyplate na oprocentowanym koncie stopnowo
    realizujac comiesieczne platnosci.

    A co do eamax+ - nie da sie - tylko przelewy w chwili wykonania.

  • 48. Data: 2009-01-21 09:12:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 10:04
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <7...@z...goo
    glegroups.com>):

    > W Eurobanku np. jest. Eksport danych rowniez.

    Możliwe. Nie testowałem wszystkich banków. Eurobank ZTCW nie ma kont dla
    przedsiębiorców, ale może źle patrzę.

    > O BPH nie wspominam - bo tam komajn ni ekonto - ale drogie jak.....to
    > inna kategoria wagowa nie do tego porownania.

    No BPH z tego co kolega opowiadał, dziwny szajs był, wymagał IE i
    certyfikatów na dyskietce i cudowania.

    > A ja lubie trzymac wyplate na oprocentowanym koncie stopnowo
    > realizujac comiesieczne platnosci.
    > A co do eamax+ - nie da sie - tylko przelewy w chwili wykonania.

    No ale emax+ to ZTCW lokata jest i tylko i tak 1 raz w miesiącu się
    wypłaca?

  • 49. Data: 2009-01-21 09:28:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 10:12, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 10:04
    > (autor krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <7...@z...goo
    glegroups.com>):

    > Możliwe. Nie testowałem wszystkich banków. Eurobank ZTCW nie ma kont dla
    > przedsiębiorców, ale może źle patrzę.

    Pisales o lepszej alternatywie dla mbanku, nie precyzujac, ze tylko
    konta dla firm.
    Podalem przyklad mlodego konta (nie ma jeszcze roku), ktore juz ma
    lepsze funkcjonalnosci

    > No BPH z tego co kolega opowiadał, dziwny szajs był, wymagał IE i
    > certyfikatów na dyskietce i cudowania.

    Korzystalem spod Linuksa (opera, Firefox) - nie bylo latwo "uruchomic"
    ale sie dalo.

    > No ale emax+ to ZTCW lokata jest i tylko i tak 1 raz  w miesiącu się
    > wypłaca?

    A co to mnie obchodzi?
    ja trzymam srodki na oprocentowanym koncie z pelna funkcjonalnoscia
    zlecania przelewow.

    majac 4 emax+ moznaby zaprogramowac sobie 4-y przelewy przyszle (np.
    splaty KK czy rachunku za cos tam - z kazdego emax+ inna platnosc),
    ale nie ma takiej funkcjonalnosci w mbanku.
    Jest to dla mnie ograniczenie funkcjonalnosci, bo albo zaprogramowanie
    przelewow przyszlych i trzymanie pieniedzy na nieoprocentowanym
    ekoncie, albo koniecznosc pamietania o platnosciach i logowanie sie w
    przeddzien i wyciaganie pieniedzy pod nie z emax+.

    Pytales o lepsze konto bezplatne - podalem.

    Przy okazji - z karty debetowej w Eurobanku ni ekorzystam
    (zrezygnowalem) - znalazlem lepsze rozwiazanie.

  • 50. Data: 2009-01-21 10:56:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 10:28
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <7...@v...goo
    glegroups.com>):

    > Pisales o lepszej alternatywie dla mbanku, nie precyzujac, ze tylko
    > konta dla firm.

    Nie tylko. Mam oba. I sobie w komplecie żyją :D

    > Podalem przyklad mlodego konta (nie ma jeszcze roku), ktore juz ma
    > lepsze funkcjonalnosci

    No lepsze jak lepsze... Limity są, ale powiedzmy, że jak się korzysta
    aktywnie, to ujdą. No i nie chciało działać w Konqu. Dziwnie się
    zachowywało (przynajmniej wersja DEMO)

    > Korzystalem spod Linuksa (opera, Firefox) - nie bylo latwo "uruchomic"
    > ale sie dalo.

    Dla mnie w mBanku esesmanowe hasła rządzą. Chyba jako pierwsi je
    wprowadzili. Np. tokeny to dla mnie szajs... w tym BPH znów jakieś
    dyskietki z certami trzeba było, to też średnia wygoda, zwłaszcza w obliczu
    zaniku dyskietek. Od lat nie mam kompa ze stacją.

    > majac 4 emax+ moznaby zaprogramowac sobie 4-y przelewy przyszle (np.
    > splaty KK czy rachunku za cos tam - z kazdego emax+ inna platnosc),
    > ale nie ma takiej funkcjonalnosci w mbanku.

    Ano zdarza się. Rozumiem cię, ale mi to nie przeszkadza. Bardziej mi
    przeszkadza brak możliwości zlecenia automatycznych spłat haraczu NFZ.

    > Pytales o lepsze konto bezplatne - podalem.

    No zależy dla kogo lepsze. Dla mnie nie.

    > Przy okazji - z karty debetowej w Eurobanku ni ekorzystam
    > (zrezygnowalem) - znalazlem lepsze rozwiazanie.

    jakie może być lepsze, skoro karta musi być online?