  • 1. Data: 2008-07-11 12:54:28
    Temat: Fortis kredyt hipoteczny przedłużona budowa
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Witam.

    Mam problem: Dzisiaj poszedłem złożyć dyspozycję wypłaty kolejnej
    transzy kredytu (10%) dla dewelopera. Do tej pory wypłacono 80% - to
    jest do 30 czerwca 2008, do kiedy był termin zakończenia budowy. Przez
    moje gapiostwo, albo nieuwagę pani z banku, która "prowadzi" mój kredyt
    dopiero dzisiaj 11.07.2008 wypisałem prośbę o przedłużenie terminu
    całkowitego uruchomienia kredytu...
    Pani z banku powiedziała, że może być sytuacja taka, że nie uruchomią
    tych pozostałych 20% kredytu - 50 000 PLN... ręce mi opadły.
    Faktycznie jest zwłoka z tą prośbą o przedłużenie terminu - 11 dni,
    rzeczywiście mogą nie wypłacić?

  • 2. Data: 2008-07-11 13:28:31
    Temat: Re: Fortis kredyt hipoteczny przedłużona budowa
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > tych pozostałych 20% kredytu - 50 000 PLN... ręce mi opadły.
    > Faktycznie jest zwłoka z tą prośbą o przedłużenie terminu - 11 dni,

    a podała przyczyne wstrzymania przez bank platnosci?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-11 13:35:55
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    RobertS pisze:
    > a podała przyczyne wstrzymania przez bank platnosci?

    Na razie wypisałem dyspozycję, a ona na to, że może być taka możliwość,
    że wstrzymają i nie wypłacą...

    Ech... przyjemnie zostać z takim tematem na weekend.

  • 4. Data: 2008-07-11 13:38:15
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Simon_di_Gaddo" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na razie wypisałem dyspozycję, a ona na to, że może być taka możliwość, że
    > wstrzymają i nie wypłacą...
    >
    > Ech... przyjemnie zostać z takim tematem na weekend.

    Niemniej jednak z punktu widzenia interesu banku takie niewypłacenie byłoby
    decyzją nieracjonalną i mogącą potencjaljnie doprowadzić do kłopotów z
    odzyskaniem dotychczas wypłaconych środków, tak że nie brałbym tego zbyt
    poważnie pod uwagę.

    marekz