  • 1. Data: 2008-07-11 14:29:56
    Temat: Księgowanie KK Pekao MC
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Witam,

    O jakim czasie księgowane są (rozliczane) KK Mastercard Pekao? Czy jest to
    godzina 00:00:00 dnia określanego jako "termina spłaty karty", czy też jest
    to 23:59:59?

    Czy jeśli termin spłaty jest 1/08, karta była wcześniej spłacona (dostępne
    wszystkie środki), to czy jeśli skorzystam z niej znowu w dniu 1/08 będą
    naliczone odsetki (bądź ściągnięta spłata z rachunku), czy będzie to
    dotyczyło kolejnego miesiąca?

    LR

  • 2. Data: 2008-07-11 14:40:54
    Temat: Re: Księgowanie KK Pekao MC
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g57r6r$5q8$1@nemesis.news.neostrada.pl, *LadyRoot* wrote:
> [...]
    > dniu 1/08 będą naliczone odsetki (bądź ściągnięta spłata z rachunku),
    > czy będzie to dotyczyło kolejnego miesiąca?

    cos chyba pomieszalas.
    okres rozliczeniowy masz od 1 dnia miesiaca w tym banku do ostatniego dnia
    miesiaca np. styczen . potem bank generuje wyciag podajac ze termin na
    splacenie to 24 dzien kolejnego miesiaca - do 24 lutego. wszystkie
    transakcje wykonane w lutym, w tym te po 24 lutym bedziesz splacac do 24
    marca.

    to czy transakcja wykonana na granicy okresow rozliczeniowych - czyli w
    okolicach 30-31 dnia miesiaca zaliczy sie do starego czy nowego okresu
    zalezy od tego jak szybko trafi do banku. najkrocej to trzeba liczyc jeden
    dzien zwloki - zwykle kilka.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."