    From: r...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wspaniałe raty w CETELEM (BANK)
    Date: Thu, 23 Aug 2007 14:33:07 -0700

    Dzień dobry.Mam problem w dniu 03.09..2006 w sklepie RTV EURO AGD
    kupiłem odkurzacz na 6 nieoprocentowanych rat.Pracownik naliczył
    kwotę,którą mam zapłacić, 359 pln podzielił przez 6 i wyszła kwota
    59,83pln i takie raty płaciłem oczywiście w terminie.W dniu 16.08.2007
    czyli mineło od wpłacenia ostatniej raty 6 miesięcy, otrzymałem pismo
    z banku Cetelem, że rat nie spłaciłem i mam zapłacić kwotę 72,22
    złote.Kiedy poszedłem do sklepu pan powiedział mi,że zalegam bankowi
    0.02 zlote.Po prostu kwotę pomnożył 6 razy 59,83 i wyszło
    358,98.Proszę o odpowiedż kto ponosi za to winę, bo w moim odczuciu
    pracownik, który jest wskazany w umowie jako reprezentant
    banku.Poniżej przedstawiam mail z odpowiedzią Cetelem Bank na moją
    prośbę o anulowanie tej kwoty, ponieważ nie poczuwam się do jej
    zapłacenia. Nadmienić muszę ( jak wynika z poniższego maila), że
    obecnie mam do zapłaty już nie 72,22 zł tylko 106,92 zł. Odpowiedź na
    moje zażalenie bank mailem przesłał mi w dniu dzisiejszym tj.
    23.07.2007r .Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją Pozdrawiam.

    Szanowny Panie

    W związku z tym, że nie został dotrzymany punkt umowy, zawarty w
    paragrafie 11, który stanowi, iż warunkiem nie naliczania dodatkowych
    kosztów jest spłata całości kredytu. Wpłacona przez Pana kwota jest za
    mała o 0,02 zł. Nie znajdujemy uzasadnienia dla rozpatrzenia
    pozytywnie
    Pana reklamacji. Na dzień sporządzenia wiadomości do spłaty pozostaje
    kwota 106,92 zł.