    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 13 Sep 2012 12:18:48 -0700 (PDT)
    Subject: "Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
    From: Anbu <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jestem wspólwłaścicielem konta "rachunek superkonto" w PKO BP. Do konta nie była
    wydana żadna karta. Raz na miesiąc w oddziale banku robiłem jedną wypłatę. Tymczasem
    na ostatnim wyciągu widnieje transakcja wypłaty której nie wykonałem.
    Nie wykonał jej również drugi wspólwłaściciel konta.
    Próbowałem złożyć reklamację w oddziale w mieście w którym mieszkam (tak poradono mi
    na infolinii, tak też pisze w regulaminie), jednak odmówiono mi przyjęcia reklamacji
    i poradzono, aby reklamację wysłać do oddziału który porwadzi rachunek, co też
    uczyniłem.
    Zastanawiam się co dalej - czy poprzestać na razie na reklamacji, czy powiadamiać od
    razu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czy jeszcze jakieś inne instytucje,
    może napisać do jakiejś gazety?
    Podczas wizyty w banku dowiedziałem się, że wypłaty dokonano w Krakowie, gdzie nie
    byłem od ponad roku, a który jest oddalony ok 300 km od miejsca mojego zamieszkania.
    Dowodu osobistego nie zgubiłem, ani też nikomu nie udostępniałem.
    Na jakiej podstawie dokonano więc wypłaty?
    Jak zabezpieczyć się na przyszłość?
    Strata w sumie nie jest zbyt wielka bo na koncie było nieco ponad 200 zł i całośc
    została wybrana, jednak sądzę, że gdyby było więcej to i strata byłaby większa.
    Z góry dziękuję za wszystkiw rady dotyczące dalszego sposbu działania.