    From: Krystyna Sobczyńska <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wyłudzenie?
    Date: Mon, 14 Jul 2003 01:06:50 +0200

    Witam

    Chciałam zasięgnąć waszej opini, choć może nie w temacie trochę, ale
    spróbuję...

    Sprzedaję rzeczy na aukcjach allegro i po jednej z transakcji do osoby,
    która kupiła coś ode mnie, jakaś inna osoba wysłała e-mail z informacją,
    że uległ zmianie numer konta, na który należy wpłacić należność za
    towar. Wiadomość była podpisana moim imieniem i nazwiskiem, ale została
    wysłana z innego adresu e-mail. Kupujący niestety nie zorientował się,
    że ktoś go nabiera i wpłacił pieniądze na konto tamtej osoby. Cała
    sytuacja została już pomiędzy mną, a kupującym załatwiona. Stratę
    podzieliliśmy po połowie (szczęśliwie kwota malutka, bo 41PLN), choć
    była to ewidentnie wina kupującego, ale klient nasz pan :)

    Pytanie mam następujące:
    Co takiemu kolesiowi można zrobić od strony prawnej i jakie są szanse,
    że policja nie umorzy śledztwa? Czy zgłosilibyście to na policję na moim
    miejscu? Czy uważacie, że policja dysponując numerem konta (mBank) jest
    w stanie namierzyć taką osobę?

    Oczywiście nie chodzi o odzyskanie pieniędzy, ale o to, żeby ten koleś
    dostał po łapach!

    Dodam, że allegro oczywiście dysponuje adresem ip tego kolesia, ale
    udostępnić może tylko na wezwanie prokuratury (tak mi napisali).

    Pozdrawiam
    KS

    --
    UPAŁ? Ubierz się w len! Atrakcyjna konfekcja męska i damska...
    132