  • 11. Data: 2009-06-07 09:01:10
    Temat: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Raz zarabiaja, a raz nie.

    Odwieczny dylemat : czy lepiej w jedynym okresie zarobić 20k PLN, a w
    drugim 2k PLN, czy też lepiej ciągle mieć 1,5k PLN bez żadnych szans i
    perspektyw na więcej ?

    > Brak splaty kredytow to nie jest wirtualny. Moze sam zacznij udzielac
    > pozyczek to sie przekonasz :).

    Nie słyszałem w swoim środowisku (moi znajomi, znajomi znajomych) aby
    ktoś przestał cokolwiek spłacać. Raczej bym powiedział, iż nic się nie
    zmieniło (a nawet jeśli to raczej na plus). Już nawet psychoza kryzysowa
    gdzieś opadła i każdy żyje tak jak wcześniej :)

    Poza tym gdzie w bankach (w PL) kryzys ? Rok temu (wszystkie dane
    przykładowe) bank zarobił netto czyli "na czysto" 100 mln PLN. W tym
    roku zarobi netto 10 mln PLN. Owszem jego zarobek się zmniejszył
    znacznie ale nadal jest firmą dochodową, która przynosi zyski. Gdzie tu
    więc kryzys ? Gdzie tu straty ?

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-06-07 09:05:10
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent szczurwa nadaje:

    > Podstawowe wymagania: wiek - minimum 21 lat dochód netto -
    > minimum 850 zł zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce,
    > dla firm działalność gospodarcza prowadzona min. 2 lata

    W momencie gdy założenia działalności często wymagają firmy od swoich
    pracowników, gdy przez pierwszy rok ZUS jest symboliczny lub ulgowy, gdy
    bezrobotny absolwent zakłada działalność bo nikt inny by go nie
    zatrudnił - to jest całkiem sensowny wymóg.

  • 13. Data: 2009-06-07 09:09:31
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent RK nadaje:

    > Ale o co chodzi? Czy nieźle zarabiający prawnik lub lekarz mają
    > dochód netto mniejszy niż 850 zł?

    Zdarza się bardzo często. Znajomy dentysta musiał dom kupić za gotówkę z
    powodu niskich udokumentowanych zarobków ;-)

  • 14. Data: 2009-06-07 09:13:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h0fvl6$cam$1@news.onet.pl...

    > Odwieczny dylemat : czy lepiej w jedynym okresie zarobić 20k PLN, a w
    > drugim 2k PLN, czy też lepiej ciągle mieć 1,5k PLN bez żadnych szans i
    > perspektyw na więcej ?

    Raty masz splacac zgodnie z harmonogramem, a nie wtedy gdy masz pieniadze.

> [...]
    > (a nawet jeśli to raczej na plus). Już nawet psychoza kryzysowa gdzieś
    > opadła i każdy żyje tak jak wcześniej :)

    Hehehe... bo jak wiadomo jak ktos ma zlopoty ze splata zobowiazan to chwali
    sie tym wszystkim znajomym ;). No i oczywiscie krag znajomych to wiarygodna
    probka statystyczna :).

> [...]
    > zarobi netto 10 mln PLN. Owszem jego zarobek się zmniejszył znacznie ale
    > nadal jest firmą dochodową, która przynosi zyski. Gdzie tu więc kryzys ?

    Bo firmy, a w szczegolnosci banku, maja przewidywac przyszlosc, a nie
    opierac sie na danyc sprzed 6 m-cy. To juz historia.

    MK

  • 15. Data: 2009-06-07 09:16:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Nie tak dawno temu ktoś mi tłumaczył tutaj, że to jest oczywista racja, bo
    > nauczyciel czy policjant to są super wiarygodne zawody i im się należy
    > ogromny kredyt zaufania, bo tak. To, iż zarabia się tam marnie, możliwości
    > przekwalifikowania się za bardzo nie ma to już nic nie znaczy. Państwowy
    > etat za 1,5k PLN uber alles.

    Hehehe, pamiętam tamtą dyskusję :)))

  • 16. Data: 2009-06-07 11:12:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

> [...]
    > marnie, możliwości przekwalifikowania się za bardzo nie ma to już nic
    > nie znaczy. Państwowy etat za 1,5k PLN uber alles.

    No ale przeciez tak wlasnie jest. Jaka jest szansa ze nauczyciel straci
    prace (zwlaszcza teraz)? Minimalna.

    Natomiast limity to jest zupelnie inna sprawa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2009-06-07 12:54:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 08:56, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Bzdury piszesz, przeciez na stronie musza byc najbardziej restrykcyjne
    > kryteria... zeby tysiace prowadzocych DG jako kurier, glazurnik, murarz, nie
    > bylo zawiedzionych jak ich wniosek zostanie odrzucony. O ile dobrze pamietam
    > z opowiesci znajomych twz. 'wolne zawody' dostaja w Citi karte na podstawie
    > dokumentu uprawniajacego do wykonywania zawodu.
    > Idiotami sa ci, ktorzy uwazaja, ze banki w obecnej sytuacji powinny rozdawac
    > pieniadze na prawo i lewo...
    >
    > MK

    Widziałeś glazurnika czy malarza, który by zarabiał mniej niż 850
    brutto ? Chyba dziennie...Budowałeś coś kiedyś ?

  • 18. Data: 2009-06-07 12:56:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 09:13, "RK" <n...@o...pl> wrote:

    > Ale o co chodzi? Czy nieźle zarabiający prawnik lub lekarz mają dochód netto
    > mniejszy niż 850 zł?

    Wg banku, jeśli prowadzi działalność gospodarczą krócej niż dwa lata,
    karty nie otrzyma.

  • 19. Data: 2009-06-07 12:58:22
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 10:01, Bungiel <d...@g...com> wrote:

    > A gdzieś jest radykalnie inaczej w odniesieniu do DG? Rozglądałem się
    > jakiś czas temu, ale wszędzie tonę papieru sobie życzą a ja nie jestem
    > aż tak zdesperowany, by im ją dostarczyć. Chyba jednak przeproszę się
    > z mBankiem i wezmę na podstawie historii konta a potem przeniosę. Może
    > będzie prościej...
    > Muszę przyznać, że zakładając DG ponad rok temu, do głowy mi nie
    > przychodziło, że mogę mieć takie problemy z KK.

    11 lat temu dostałem Citi Gold z limitem 20 000 na podstawie zwykłego
    wniosku. Kurier przyjechał, zobaczył PIT-y, wziął kserówki. Po
    tygodniu karta była w portfelu.

  • 20. Data: 2009-06-07 13:08:09
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Cze, 11:05, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

> [...]
    > bezrobotny absolwent zakłada działalność bo nikt inny by go nie
    > zatrudnił - to jest całkiem sensowny wymóg.

    Dlaczego ? Dobrze napisany kontrakt jest pewniejszy niż umowa o pracę.