  • 61. Data: 2009-06-11 08:29:58
    Temat: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Olgierd pisze:

    > Nic nie piłem, Animko. W ogóle ostatnio bardzo mało piję.
    > Po prostu mówię, że często miewasz przygody niespotykane przez inne
    > osoby. Tak przynajmniej sądzę biorąc pod uwagę Twe posty, które -- nie
    > będę ukrywał -- czytam z przyjemnością.

    Nie przeprosiłeś mnie, że wmieszałeś mnie w wątek, w którym się nie
    odezwalam ani słowem.

    --
    animka

  • 62. Data: 2009-06-11 11:03:03
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 21:11:58 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Jeszcze fajniej kartę w Polbanku załatwia się przez telefon. 5 minut
    > rozmowy, zbierają dane, za godzinę oddzwaniają z decyzją.
    > Mi zaproponowali taki limit, że aż nogi się ugięły, wziąłem 4-krotnie
    > niższy niż propozycja, a i tak za dużo.
    > Za 3-4 dni w wyznaczone miejsce przychodzi kurier po papiery. Za kolejne
    > 2 tygodnie przychodzi karta.

    Miałem oddział 5 minut od pracy, łatwiej było się przejść niż dodzwonić ;).
    A z limitem też przegieli i pani była bardzo rozczarowana, że biorę taki
    mały (ciekawe czy mają prowizję od wysokości limitu).

    --
    Kojer

  • 63. Data: 2009-06-11 11:04:31
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 08:11:16 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > W prestiżowej jest miły pakiet ubezpieczeń - głównie to mnie skusiło, przy
    > identycznych kosztach jak w komfortowej.

    Szczerze mówiąc, ubezpieczenia są takie sobie jak się szczegóły poczyta.
    Jedyny plus to wydanie duplikatu za darmo (ja już drugi raz bym płacił)
    :).

    --
    Kojer

  • 64. Data: 2009-06-11 11:27:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 08:15:39 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > warto wlaczyc sobie smsa informujacego o transakcjach (jesli masz
    > karte polbank era);

    No niestety telefon mam w orange, więc nie skorzystam :( A szkoda, bo byłaby
    to bardzo fajna opcja...

    > zawsze mozna sobie pobrac mini wyciag z ichniejszego bankomatu (10
    > ostatnich operacji)

    Od biedy ujdzie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 65. Data: 2009-06-11 11:40:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 13:04:31 +0200, Robert Kois napisał(a):
    > Szczerze mówiąc, ubezpieczenia są takie sobie jak się szczegóły poczyta.

    Lepsze niż żadne ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 66. Data: 2009-06-11 14:07:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 10:29:58 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie przeprosiłeś mnie, że wmieszałeś mnie w wątek, w którym się nie
    > odezwalam ani słowem.

    Bardzo Cię przepraszam. Bardzo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 67. Data: 2009-06-12 08:27:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-06-11 13:27, Jacek Osiecki wrote:

    > No niestety telefon mam w orange, więc nie skorzystam :( A szkoda, bo byłaby
    > to bardzo fajna opcja...

    Czy mam rozumieć, że masz MC Polbank/ERA nie mając telefonu z Ery ?
    Ja sobie właśnie taką założyłem - na prepaida, bo też mam Orange -
    ale prawdę mówiąc dlatego, że potrzebowałem MC do kompletu, no a Era
    - bo ładniejsza...
    Niestety, w regulaminie stoi, że jak się nie ma telefonu w erze to
    zmieniają na zwykłą...

    > Od biedy ujdzie :)

    A taki wyciąg jest bezpłatny ?

    Pozdr.

    witrak()

  • 68. Data: 2009-06-29 10:14:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 10:27:19 +0200, witrak() napisał(a):
    > Czy mam rozumieć, że masz MC Polbank/ERA nie mając telefonu z Ery ?

    Nie - przecież napisałem że mam telefon w orange i przez to nie skorzystam z
    Polbank-ERA :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944