  • Data: 2009-02-15 19:47:35
    Temat: Wyniki finansowe banków z Q04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomyślałem sobie, że byłoby wygodnie aby te dane znalazły się w jednym
    miejscu. W końcu co pewien czas na grupie pojawiają się pytania typu "który
    bank można uznać za bezpieczny?".

    Wprawdzie w dzisiejszych czasach wynik finansowe netto można tak
    zmanipulować, że nie oddaje on rzeczywistej kondycji banku, ale jakąś
    informację jednak jeszcze ze sobą niesie. No to pomyślałem sobie, że tu będę
    wrzucał wyniki w miarę jak będą się pojawiały oficjalne komunikaty spółek.

    Na początek Millennium:
    zysk netto 04Q08 +35,6 mln zł (rok wcześniej +122,1mln zł)

    marekz