    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wyniki finansowe banków za czwarty kwartał
    Date: Sun, 15 Feb 2009 21:12:03 +0100

    Pomyślałem sobie, że byłoby wygodnie aby te dane znalazły się w jednym
    miejscu. W końcu co pewien czas na grupie pojawiają się pytania typu "który
    bank można uznać za bezpieczny?".

    Wprawdzie w dzisiejszych czasach wynik finansowe netto można tak
    zmanipulować, że nie oddaje on rzeczywistej kondycji banku, ale jakąś
    informację jednak jeszcze ze sobą niesie. No to pomyślałem sobie, że tu będę
    wrzucał wyniki w miarę jak będą się pojawiały oficjalne komunikaty spółek.

    Na początek:

    Millennium:
    zysk netto za 04Q08 +35,6 mln zł (rok wcześniej +122,1mln zł)

    BRE
    zysk netto za 04Q08 +35,2 mln zł (rok wcześniej +142,0 mln zł)

    Kredyt Bank
    zysk netto za 04Q08 +64,6 mln zł (rok wcześniej 109,5 mln zł)

    marekz