  • 31. Data: 2010-02-20 05:40:01
    Temat: Re: Wypłatagotówki nie mając absolutnie nic przy sobie
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> had the courage to write:

    > czy masz adres zamieszkania w kazdym miescie do ktorego przyjezdzasz,
    > choćby przelotem na jeden dzien?

    O ile nie śpię pod gołym niebem to tak. Jakoś w Polsce budynki mają adresy.
    Masz jakieś inne doświadczenia?
    k.

  • 32. Data: 2010-02-20 06:10:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kashmiri wrote:
    > witek <w...@g...pl.invalid> had the courage to write:

    > O ile nie śpię pod gołym niebem to tak. Jakoś w Polsce budynki mają adresy.
    > Masz jakieś inne doświadczenia?

    a musisz w ogóle spać w danym mieście?
    nie zdażyło ci się wpaść rano załatwić co trzeba i spadać dalej?

  • 33. Data: 2010-02-20 11:34:52
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Lut, 12:55, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Można zawsze gdzieś schować gotówkę. Np. w bucie pod wkładką.

    Ta rada mnie absolutnie rozwalila.

  • 34. Data: 2010-02-20 11:47:01
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Lut, 16:15, r...@p...onet.pl wrote:
    > Witam.
    > Czy jaki bank, serwis p atniczy lub co podobnego oferuje us ug wyp acenia
    > got wki lub dokonywania p atno ci jedynie na podstawie np. loginu i has a lub
    > czego podobnego, weryfikacji swoich danych, oraz weryfikacji autentyczno ci
    > podpisu itp.?
    >
    > Przyk adowo jestem kilkaset km od domu, bez got wki, dokument w,kom rki,karty
    > p atniczej, czyli bez niczego i chc wr ci do domu.
    > Czy jest jaki inny spos b ni jazda na gap i ustalenie to samo ci przez
    > policj przy kontroli bilet w?

    Jezeli masz karte Visa, wydana przez instytucje, ktora oferuje taka
    usluge, to: 1-800-VISA-911.
    Z Polski 0-0-800-111-1569
    MC i AmEx maja podobny serwis. Po polsku zdaje sie: "awaryjna wyplata
    gotowki".

  • 35. Data: 2010-02-20 17:39:27
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:

    > Ta rada mnie absolutnie rozwalila.

    Przejrzyj sobie wcześniejesze posty XYZ, jeśli chcesz mieć więcej radości :)

    k.

  • 36. Data: 2010-02-20 23:18:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kashmiri" <n...@n...com> writes:

    > No o to się pytam. O ile nie mieszka się pod mostem, to przecież ma
    > się jakiś adres i listonosz znajdzie.

    Ale po jakim czasie, skad pomysl ze dana osoba wciaz bedzie tam
    przebywac? Doba hotelowa konczy sie o ktorej tam i tyle.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 37. Data: 2010-02-21 01:37:13
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-20 18:39, kashmiri wrote:
    > bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:

    > Przejrzyj sobie wcześniejesze posty XYZ, jeśli chcesz mieć więcej
    > radości :)

    Będę rad, jeżeli podasz tutaj adresy do tych najzabawniejszych.
    Pośmiejmy się razem! :)

  • 38. Data: 2010-02-21 01:45:53
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-20 12:34, bradley.st wrote:

    > Ta rada mnie absolutnie rozwalila.

    Przeczytaj sobie jeszcze raz pierwszy post i pomyśl chwilę. Czy nawet,
    gdyby istniało coś, co "oferuje usługę wypłacenia gotówki lub
    dokonywania płatności jedynie na podstawie np. loginu i hasła lub
    czegoś podobnego, weryfikacji swoich danych, oraz weryfikacji
    autentyczności podpisu itp.?", to gdy "jestem kilkaset km od domu, bez
    gotówki, dokumentów,komórki,karty płatniczej, czyli bez niczego i chcę
    wrócić do domu" będziesz biegał szukać oddziału WU lub oddziału banku?
    Co zrobisz gdy wylądujesz na zadupiu bez pieniędzy gdzie nikt nawet nie
    słyszał o WU? A nawet, jeżeli będziesz w mieście, to w jaki sposób
    będziesz się po nim poruszał, nie mając nawet na taksówkę. W tym
    kontekście, ta rada nie jest beznadzieja i w takim właśnie odpowiadałem.
    A dobrze schowany zaskórniak może dupę uratować.

  • 39. Data: 2010-02-21 06:18:59
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    XYZ <j...@m...bin> had the courage to write:

> [...]
    > kontekście, ta rada nie jest beznadzieja i w takim właśnie odpowiadałem. A
    > dobrze schowany zaskórniak może dupę uratować.

    Jeśli nie zauważyłeś, pytanie nie brzmiało: jak nie zostać bez gotówki -
    tylko: co zrobić, kiedy się już zostało bez kasy. Ale dzięki za światłą
    radę, ludkowie na tym forum są tak przywiązani do pieniędzy wirtualnych, że
    na pewno nikt by nie wpadł na Twój pomysł ;)

  • 40. Data: 2010-02-21 06:29:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    XYZ <j...@m...bin> had the courage to write:

    > Będę rad, jeżeli podasz tutaj adresy do tych najzabawniejszych. Pośmiejmy
    > się razem! :)

    hggkk8$2p2$...@n...onet.pl. Ale sorki, zwracam honor, nie znalazłem wiele
    więcej.

    k.