  • 11. Data: 2003-11-25 19:30:16
    Temat: Re: Wyplaty wiekszych kwot z Inteligo
    Od: othellot <o...@w...pl>

    Dziekuje za informacje...chociaz mnie nie uszczesliwily, bo bede musial
    skorzystac z drugiego konta:)
    Wniosek jest taki, ze majac Inteligo nie mozna zrezygnowac z banku
    "marmurkowego". Pytanie nasuwa sie samo... dlaczego PKO BP nie stowrzylo
    jeszcze dobrej (atrakcyjnej) oferty dla klientow Inteligo, poto, zeby
    ich przyciagnac do siebie (do swojego "mamrmurka")? Przeciez dysponujac
    tak dokladnymi danymi o kliencie, az sie prosi, zeby mu zaproponowac cos
    nowego. No coz, ale to bank panstwowy, wiec tam sie inaczej mysli.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje,

  • 12. Data: 2003-11-25 19:49:51
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bq0apc$1hm$...@a...news.tpi.pl,
    othellot <o...@w...pl>:
    > Dziekuje za informacje...chociaz mnie nie uszczesliwily, bo bede
    > musial skorzystac z drugiego konta:)

    Dodam, bo moze to dla Ciebie nie jest jasne, ze mozesz wyplacic dowolnie
    wielka kwote calkowicie bezprowizyjnie w kazdym bankomacie PKO BP.
    Oczywiscie w takich porcjach, w jakich "wypluje" bankomat.

    > Wniosek jest taki, ze majac Inteligo nie mozna zrezygnowac z banku
    > "marmurkowego".

    A czego Ci konkretnie brakuje?
    Wplaty w okienkach tez sa darmowe.

    > Pytanie nasuwa sie samo... dlaczego PKO BP nie
    > stowrzylo jeszcze dobrej (atrakcyjnej) oferty dla klientow Inteligo,
    > poto, zeby ich przyciagnac do siebie (do swojego "mamrmurka")?

    Stworzylo. Inteligo jest wlasnie taka oferta - jest wyraznie lepsze niz w
    momencie przejecia.

    > Przeciez dysponujac tak dokladnymi danymi o kliencie, az sie prosi,
    > zeby mu zaproponowac cos nowego. No coz, ale to bank panstwowy, wiec
    > tam sie inaczej mysli.

    Konto Inteligo to jedna z najatrakcyjniejszych i najciekawszych ofert na
    rynku.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-11-27 10:17:54
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik "othellot" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No coz, ale to bank panstwowy, wiec tam sie inaczej mysli.
    > Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje,

    Istotna korekta - PKO BP SA już nie jest bankiem państwowym ze wszelkimi tego
    konsekwencjami (rywalizacja z konkurencją, wyścig szczurów, komercjalizacja, itp.) -
    BP to skrót od Bank Polski.
    roythekid