  • 11. Data: 2005-04-11 14:29:20
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Melakser said the following On 2005-04-11 16:06:

    > a co z karta mam ja przeciąć czy lepiej wlożyć tak jak jest - czyli w
    > jednym kawału? :)
    Nie wiem. Ja zwykle kazałem zastrzec kartę, ale jej nie wysyłałem.
    KJ

  • 12. Data: 2005-04-11 15:05:37
    Od: " S.T." <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Khem - ale ktos tego skana ma? :)
    > Albo tresc inforamcji moglby przepisac ?: )

    mówisz- masz

    http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/vw.gif

    niejaki Misha się postarał...)

  • 13. Data: 2005-04-11 17:27:37
    Od: Marek J <m...@i...wytnijto.pl>

    Melakser napisał(a):
    > a propo posta nizej moze zamiescilby ktos na stronie wzor ladnego
    > wypowiedzenia umowy?
    >
    > czy takie wypowiedzenie wyslac listem poleconym czy za potwierdzeniem
    > odbioru?
    > czy segregator tez musze oddac? ;)

    Zgodnie z regulaminem trzeba odesłać token i kartę. Tak właśnie
    zrobiłem, kartę przesłałem pociętą. Na dodatek zażyczyłem sobie
    pisemnego potwierdzenia zamknięćia rachunku i dostałem takowe (za darmo
    oczywiście).

    Pozdrawiam

    Marek

  • 14. Data: 2005-04-11 18:42:35
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A ja mam pytanie, z jakim dniem mam wypowiedzieć umowę?
    W regulaminie jest zapis o miesięcznym terminie wypowiedzenia, czy to znaczy
    że mogę już od 1 maja? Albo od 1 czerwca? Albo wogóle od np. 12 maja?

    Pozdro,
    Damian

  • 15. Data: 2005-04-11 19:28:03
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 11 Apr 2005 15:21:05 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Zamknąłem kilka umów i jakoś nie było problemów, poza tym odmowę
    >musiałby chyba jakoś umotywować.... :-)

    Nie chodzi o problemy. Chodzi o zasady. Mamy dwie strony umowy, i
    każda z nich ma swoje prawa i obowiązki. Nie widzę powodu, aby pisać
    prośbę o rozwiązanie umowy, tylko rozwiązuje i już. To tak jak z
    poprzedniej pracy odchodziłem. Napisałem na kartce jedno zdanie, że z
    dniem takim a takim wypowiadam umowę o pracę z takim to a takim
    okresem wypowiedzenia i zaniosłem do kadr. A pani w kadrach - ale to
    tak nie może być, tu musi być nagłówek, a w ogóle to musi być forma
    podania :-)))
    Oczywiście wyśmiałem ją i sobie poszedłem. A umowa się jakoś
    rozwiązała tak jak chciałem :-)

    G.

  • 16. Data: 2005-04-11 19:57:23
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Mon, 11 Apr 2005 18:42:35 +0000 (UTC), "Damian Kuczera"
    <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >A ja mam pytanie, z jakim dniem mam wypowiedzieć umowę?
    >W regulaminie jest zapis o miesięcznym terminie wypowiedzenia, czy to znaczy
    >że mogę już od 1 maja? Albo od 1 czerwca? Albo wogóle od np. 12 maja?

    znaczy sie i tak i tak skosza cie jedna prowizja ;-)
    bo dzis jest 11.04, nawet jak dzis wyslesz to i tak maja termin na
    zamkniecie do 11.05, a prowizje bierze sie na poczatku miesiaca.
    (par 7 pkt 3 bodajze)

    a tak wogole sa problemy z zalogowaniem sie - tak sie ludzie rzucili
    do przelewania kasy, czy jak?

    pozdrawiam,
    Cyb z cudzego konta

  • 17. Data: 2005-04-11 20:13:14
    Od: Major Bień <t...@s...pl>

    MadziaMa napisał(a):

> [...]
    > bo dzis jest 11.04, nawet jak dzis wyslesz to i tak maja termin na
    > zamkniecie do 11.05, a prowizje bierze sie na poczatku miesiaca.

    Dzwoniłem do nich dzisiaj to powiedzieli, że nie wezmą prowizji za maj.

    Pozdrawiam
    Major Bień
    Nazywam się Major Bień i mam stopień majora

  • 18. Data: 2005-04-11 20:35:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <i...@4...com>, MadziaMa wrote:

> [...]
    > bo dzis jest 11.04, nawet jak dzis wyslesz to i tak maja termin na
    > zamkniecie do 11.05, a prowizje bierze sie na poczatku miesiaca.

    Do regulaminu nie zaglądałam, ale nie sądzę. Nie chodzi o zwykłe
    wypowiedzenie umowy, ale o akceptację, a raczej nieakceptację nowych
    warunków.

    Renata

  • 19. Data: 2005-04-11 21:10:07
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Mon, 11 Apr 2005 22:13:14 +0200, Major Bień <t...@s...pl>
    wrote:

    >Dzwoniłem do nich dzisiaj to powiedzieli, że nie wezmą prowizji za maj.

    "jak rzad mowi ze da, to mowi,
    a jak rzad mowi ze zabierze to zabierze" ;-)

    ale oczywiscie czas pokaze, na razie jest slowo pisane kontra slowo
    mowione, zobaczymy jak vwbd zrobi ;-)

    a tak wogole to zdaje sie, ze vw lezy
    wpierw mial internal error na systemie transakcyjnym,
    a teraz chyba calosciowo sie polozyl ;-)
    az takie maja wziecie wsrod internautow
    (chociaz byc moze teraz to raczej powinno sie mowic "zabranie").

    tak czy siak sporo ludzi zrobi migracje, ciekawe co teraz
    bedzie "na topie".

    pozdarwiam,
    Cyb z cudzego konta

  • 20. Data: 2005-04-12 07:00:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Niniejszym wnoszę o rozwiązanie umowy rachunku bankowego o numerze
    > ................ prowadzonego przez VW BankDirect.

    Również uważam, że jest tutaj błąd formalny. To TY wypowiadasz, a nie
    wnosisz o wypowiedzenie ze strony banku. Teoretycznie bank powinien
    odmówić, bo sam nie chce Ci wypowiedzieć umowy.