  • 11. Data: 2014-04-09 23:23:35
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-04-09 21:28, c...@g...com wrote:

    > Mnie Pani rowniez zaproponowala tylko zwolnienie z oplaty rocznej, jako ze jestem
    ich klientem od 2009 roku.. Szkoda, ze nie zauwazyla, ze nigdy tej oplaty nie
    uiszczalem bo wyrabialem limity, zreszta i tak mnie z niej juz zwolnili na skutek
    reklamacji gdy karta mi 2 miesiace wcale nie dzialala..

    Zostajesz u nich?
    Ja rowniez mam karte dlugo, od 2008 i tez nigdy oplaty nie placilem bo
    limity wyrabialem, ale na nowych warunkach to nie ma sensu jej trzymac.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 12. Data: 2014-04-09 23:26:15
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-04-09 18:06, Raff wrote:

    > A u kogo myślisz, że będzie lepiej? Właśnie jestem na etapie poszukiwań.

    Hmm odpowiedz nie jest jednoznaczna.
    Mam jeszcze Citi karte miejska, dozywotnio bez oplat
    miesiecznych/rocznych z 1% cashbackiem na bilety i to bedzie raczej
    karta glowna. Ale bede szukal jakiejs karty zapasowej z lepszymi
    transakcjami zagranicznymi i z drugiego systemu platniczego.

  • 13. Data: 2014-04-10 00:20:37
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 09 Apr 2014 23:26:15 +0200, darnok napisał(a):

> [...]
    > karta glowna. Ale bede szukal jakiejs karty zapasowej z lepszymi
    > transakcjami zagranicznymi i z drugiego systemu platniczego.

    Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian
    Impresję Millenium. Cashback 5% w wybranych sklepach, opłata roczna
    obligatoryjna 75 zł, zwróciła mi się po dwóch miesiącach, teraz już będę
    tylko do przodu.

    TŻ ma jeszcze Mastercarda Polbanku - albo zamknie, albo nie zgodzi się
    na zmianę warunków umowy i niech oni zamkną, w kazdym razie decyzja już
    zapadła, karta do piachu.

    Skoro "zarządzanie" tą kartą sprawia im tyle kłopotu, że postanowili
    obciążyć użytkownika kosztami, to zdecydował się zaoszczędzić im tej
    fatygi. TŻ bardzo nie lubi przysparzać komuś dodatkowej pracy, nawet
    jeśli ta praca jest wyceniona "tylko" na 4,50 miesięcznie ;)

    Też szukamy czegoś na zastępstwo (Citki zostają jako główne, ale z kolei
    przeliczniki maja gorsze nawet od Millenium).

    --
    Imka

  • 14. Data: 2014-04-10 09:38:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]
    > Impresję Millenium. Cashback 5% w wybranych sklepach, opłata roczna
    > obligatoryjna 75 zł, zwróciła mi się po dwóch miesiącach, teraz już będę

    Tez korzystam z tej karty chyba od 2 lat, ale zadnej oplaty nie pobrali,
    tzn. pobrali, ale za karte dodatkowa, bo przegapilem okres na jej
    zamkniecie. Oprocz cashbacku ta karta ma jeszcze mozliwosc rozlozenia zakupu
    na raty bez odsetek tylko przy prowizji 1%. Niestety tylko 2 razy w ciagu
    roku i maks 3 tys.

    MK

  • 15. Data: 2014-04-10 13:04:17
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 9 kwietnia 2014 21:28:58 UTC+2 użytkownik c...@g...com napisał:

> [...]
    uiszczalem bo wyrabialem limity, zreszta i tak mnie z niej juz zwolnili na skutek
    reklamacji gdy karta mi 2 miesiace wcale nie dzialala..

    Czy komus udalo sie uzyskac wylaczenie tego bzdurnego (zwlaszcza dla kogos kto splaca
    na biezaco) ubezpieczenia?
    To niby nie jest duzo ale nie po to place karta by placic wiecej (nawet jesli to
    wiecej to 0,18%). Wiec to ubezpieczenie jest dla mnie glownym argumentem za
    likwidacja karty - nawet oplate roczna bym lykna gdybym musial ja zaplacic.

    Acha i te 5zl czy ile za brak 4 transakcji w miesiacu nawet jesli miesiac wczesniej
    bylo 55 transakcji tez mnie wkurza.

  • 16. Data: 2014-04-10 17:19:43
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Apr 2014 09:38:55 +0200, MK napisał(a):

    > Tez korzystam z tej karty chyba od 2 lat, ale zadnej oplaty nie pobrali,

    https://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Cenn
    ik_kart_kredytowych_pl_760026.pdf

    Drobny druczek z 2)
    "Program Płacę i Zyskuję ma zastosowanie wyłącznie dla umów kart
    kredytowych zawartych przed dniem 1 października 2013 r. i obowiązuje do
    dnia 31 grudnia 2013 r., co oznacza, że możliwość zwolnienia z
    najbliższej opłaty rocznej (tzn. opłaty, której naliczenie przypada do
    końca 2014 r.) zostaje zachowana."

    Czyli z powyższego wynika dla mnie, że dla umów zawartych od 1
    października 2013 program Płacę i Zyskuję zastosowania nie ma, zatem z
    opłaty też nie jest się zwolnionym ;->

    Plus zmiana grace period na 51 dni. Być może też tylko dla nowych kart.

    Nie było jakiejś hucznie ogłaszanej zmiany TOiP w okolicach 1
    października zeszłego roku? ;)

    --
    Imka

  • 17. Data: 2014-04-10 21:26:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]
    >
    > Plus zmiana grace period na 51 dni. Być może też tylko dla nowych kart.
    >
    > Nie było jakiejś hucznie ogłaszanej zmiany TOiP w okolicach 1

    Bylo, ale nie zasmiecam sobie tym glowy skoro wyswietlaja mi ciagle ponizszy
    komunikat ...

    Program ,,Płacę i Zyskuję":
    Suma transakcji dokonanych Twoją kartą Millennium wynosi 8 023,70 PLN. Jeśli
    do 2014-06-30 zostanie wydana i zaksięgowana na rachunku karty kwota 3
    976,30 PLN, opłata roczna za obsługę karty głównej nie zostanie pobrana.

    MK

  • 18. Data: 2014-04-11 14:28:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 09 Apr 2014 18:06:20 +0200, w <li3r5s$ai1$1@usenet.news.interia.pl>, Raff
    <r...@i...pl> napisał(-a):

    > A u kogo myślisz, że będzie lepiej? Właśnie jestem na etapie poszukiwań.

    Ja znalazłem Eurobank (VISA) -- z TOiP wynika, że 3 transakcje miesięcznie
    zwalniają z opłat.

  • 19. Data: 2014-04-11 14:29:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Apr 2014 00:20:37 +0200, w
    <1...@4...net>, Imka <s...@g...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > Impresję Millenium. Cashback 5% w wybranych sklepach, opłata roczna
    > obligatoryjna 75 zł, zwróciła mi się po dwóch miesiącach, teraz już będę

    A jakich sklepach?
    Żeby nie było tak, że z kartą masz 5% rabatu, ale za gotówkę to dostaniesz 15%
    :)

  • 20. Data: 2014-04-11 14:44:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-04-11 14:29, r...@k...pl pisze:
    > Thu, 10 Apr 2014 00:20:37 +0200, w
    > <1...@4...net>, Imka <s...@g...pl>

    > A jakich sklepach?
    > Żeby nie było tak, że z kartą masz 5% rabatu, ale za gotówkę to dostaniesz 15%
    > :)

    Partnerzy reprezentują najważniejsze kategorie produktów:

    moda: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho,
    moda luksusowa: Baldinini, Coccinelle, Francesco Biasia, Marella,
    Max Mara, Pennyblack, Pollini,
    obuwie: Venezia, Deichmann,
    biżuteria i kosmetyki: Apart, Sephora,
    wnętrza: Zara Home,
    dom i żywność: Carrefour, Piotr i Paweł,
    czas wolny: travelplanet.pl,
    rozrywka: Empik, Sony,
    dla dzieci: Smyk.