  • 21. Data: 2014-04-11 14:59:35
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: mm <m...@n...com>

    r...@k...pl pisze:

    > Ja znalazłem Eurobank (VISA) -- z TOiP wynika, że 3 transakcje miesięcznie
    > zwalniają z opłat.

    W ING 4800 zł rocznie zwalnia.

  • 22. Data: 2014-04-11 15:28:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Apr 2014 14:44:14 +0200, w <li8o2s$mlg$2@node1.news.atman.pl>, Pete
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > Partnerzy reprezentują najważniejsze kategorie produktów:
    >
    > moda: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho,
    > moda luksusowa: Baldinini, Coccinelle, Francesco Biasia, Marella,
    > Max Mara, Pennyblack, Pollini,
    > obuwie: Venezia, Deichmann,
    > biżuteria i kosmetyki: Apart, Sephora,
    > wnętrza: Zara Home,
    > dom i żywność: Carrefour, Piotr i Paweł,
    > czas wolny: travelplanet.pl,
    > rozrywka: Empik, Sony,
    > dla dzieci: Smyk.

    Z tego co widać to te 5% zniżki sensowne jest tylko w 3-4 miejscach...

  • 23. Data: 2014-04-11 16:14:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    > rozrywka: Empik, Sony,
    > dla dzieci: Smyk.

    Z tego co widać to te 5% zniżki sensowne jest tylko w 3-4 miejscach...

    W ktorych?

    MK

  • 24. Data: 2014-04-11 22:36:50
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 14:29:41 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A jakich sklepach?
    > Żeby nie było tak, że z kartą masz 5% rabatu, ale za gotówkę to dostaniesz 15%
    > :)

    Nieno, takie coś chyba(?) zauważyłabym :)
    https://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualn
    i/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-visa-im
    presja/

    BTW - w Piotrze i Pawle dają zwrot 10 zł od każdych wydanych onlajnowo
    pięciuset (na szczęscie liczone od sumy zakupów, a nie od zakupu
    jednorazowego). Jeśli na dodatek zapłacę Impresją, to mam w praktyce
    6,9% zwrotu - czy mam się bać na koniec roku pita ze sklepu i z banku?
    ;)

    --
    Imka

  • 25. Data: 2014-04-11 22:49:26
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 15:28:51 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Z tego co widać to te 5% zniżki sensowne jest tylko w 3-4 miejscach...

    Zgadza się, też mi wyszły cztery. A że akurat w miarę regularnie
    "używam" dwóch, a w dwóch bywam sporadycznie, to zdecydowałam się na tę
    kartę.

    --
    Imka

  • 26. Data: 2014-04-15 10:19:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Apr 2014 16:14:44 +0200, w
    <5347fdae$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>, "MK" <m...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Z tego co widać to te 5% zniżki sensowne jest tylko w 3-4 miejscach...
    >
    > W ktorych?
    >
    > MK

    Tam, gdzie ceny nie da się/nie warto negocjować -- Carrefour, Deichmann, PiP,
    travelplanet... Plus ew. Empik i Smyk.

  • 27. Data: 2014-04-15 22:01:10
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Apr 2014 23:17:04 +0200, darnok napisał(a):

    > Mialem podobna sama sytuacje. Ja przekazalem im ze nie interesuje mnie
    > takie zwolnienie z oplaty (biorac pod uwage platne ubezpieczenie, oplate
    > 4,5 i brak cashbacku). Pani od razu chciala zamknac karte. Nie zgodzilem
    > sie. Poinformowalem ze zlozylem papier w oddziale i ze moja deklaracja
    > woli to "brak akceptacji nowych warunkow" czyli wypowiedzenie przez bank
    > aktualnej umowy na dzien 16.05.

    A czy jak składałeś to wypowiedzenie w oddziale, to jakieś potwierdzenie
    złożenia - ksero z podpisem, pieczątką, cholera-wie-czym sobie
    zażyczyłeś i dostałaś?

    --
    Imka

  • 28. Data: 2014-04-15 22:08:44
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2014-04-15 22:01, Imka pisze:

    > A czy jak składałeś to wypowiedzenie w oddziale, to jakieś potwierdzenie
    > złożenia - ksero z podpisem, pieczątką, cholera-wie-czym sobie
    > zażyczyłeś i dostałaś?

    Listem posłałem, pocztą zwyczajną.

  • 29. Data: 2014-04-16 00:52:25
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-04-15 22:01, Imka wrote:

    > A czy jak składałeś to wypowiedzenie w oddziale, to jakieś potwierdzenie
    > złożenia - ksero z podpisem, pieczątką, cholera-wie-czym sobie
    > zażyczyłeś i dostałaś?

    Przyszedlem z 2 egzemplarzami, pani wlozyla w maszyne ktora nadrukowala
    date i jakis kod i podpisala.
    zabralem drugi egzemplarz dla siebie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 30. Data: 2014-04-18 12:01:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Apr 2014 04:51:52 +0200, w <5344b5d0$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Zenowek43" <v...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    > wiadomości news:li1p0h$ap0$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie, zamkną nie koło września, a około 18 maja, dzień przed nowym
    > regulaminem. Patrz par.53 ust.2 pkt 3.
    > Nie, nie anulują ci opłaty, a pobiorą na podstawie starego regulaminu.

    Ale masz w regulaminie wyraźnie: "bez ponoszenia opłat".

    Wystarczy złożyć pismo o treści "zgłaszam sprzeciw wobec nowych warunków umowy
    dot. karty kredytowej VISA + data, podpis", czy jeszcze coś trzeba dopisać?