  • Data: 2005-12-27 14:30:23
    Temat: Wysokodochodowe inwestycje kapitałowe
    Od: "Krzysztof Zelner" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jeśli chcesz zarobić w krótkim czasie duże pieniądze, mając przy tym kapitał
    do zainwestowania, powinny cię zainteresować wysokooprocentowane programy
    inwestycyjne w internecie. Zapraszam na moją stronę www.zott.republika.pl .
    Inwestuję w tamtym programie już jakiś czas &#8211; dotychczas otrzymałem od nich
    dwie wypłaty, następna powinna przyjść do mnie w najlbiższych paru dniach. Na
    życzenie mogę przysłać dowody wypłat.

    To nie jest jedyny program tego typu istniejący w sieci, ale zarazem jeden z
    najbardziej popularnych. W ciągu około 20 dni od wpłaty otrzymuje się 144%
    zainwestowanej kwoty, co daje 44% czystego zysku. Przy czym nie jest to
    piramidka ani łańcuszek. Firma nie potrzebuje nowych członków, aby spłacać
    starych, tylko inwestuje uzyskane pieniądze w prawdziwe, niewirtualne biznesy.

    W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na k...@o...pl lub gg:4802272 .

    Pozdrawiam,

    Krzysiek