  • 41. Data: 2009-10-11 10:33:12
    Temat: Re: Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > ty nie lubisz lpr i upr widze, tak mrygasz okiem ze nowak kłamie, o jednych
    > piszesz ze pejsaci zeby im narobic obciachu a innych ukrywasz.
    > ty jestes cwany jak pejsaty chyba wogóle jestes pejsaty albo mniemiec
    > robisz mnie w balona nie gadam z toba wiecej, jakis dziwny jestes,
    > podstepnie klamliwy

    Masz rację. Nie rozumiem trochę toku rozumowania przeciętnego Polaka
    (jest jakieś takie emocjonalne, nierozsądne, łatwe do zmanipulowania).

    J.

  • 42. Data: 2009-10-11 11:24:22
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Ivo Bradyna pisze:

    > ta ale niepotrzebie jacys nasi łomoca czczenów w łomży

    Skippy! Ty się musisz strasznie nudzić, skoro zaśmiecasz grupę od kilku
    dni bezsensownymi tekstami pod zmienioną ksywą.

    Jak się wstydzisz tego, co pisałeś pod starym nickiem, to przeproś.
    Wybaczymy Ci. Napisz coś na temat, jak się wpisują parabole w wykres
    WIG20. Już to miało większy sens, niż ten bełkot :)

  • 43. Data: 2009-10-11 11:34:47
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację. Nie rozumiem trochę toku rozumowania przeciętnego Polaka (jest
    > jakieś takie emocjonalne, nierozsądne, łatwe do zmanipulowania).
    >
    > J.

    dobra juz sie nie gniewaj jutro sie zapisze do PeIS kupie bajsbola i jade
    trenowac do Lomzy

  • 44. Data: 2009-10-12 08:52:57
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Ogarnij sie Jureczku bo Cie żółć za straconym korytem tej kaczej bandy
    wykończy psychicznie.