  • 11. Data: 2008-10-18 00:15:00
    Temat: Re: Wzrost spreadu w Millennium
    Od: ps <u...@e...net>

    Piotr Gralak wrote:
    > (...)
    > ależ skąd. nawet wynegocjowałem obniżkę marży po jakimś czasie (ale za
    > aneks, skubańcy, dziabnęli)

    OK. Tak to jest jak się uwierzy doradcy kred. Ja uwierzyłem a on był z
    konkurencji GE. :)

    P.S. OF to konkurencja GE, czy znowu się mylę?

    --
    P.

  • 12. Data: 2008-10-18 09:32:53
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    ps napisał(a):

    > OK. Tak to jest jak się uwierzy doradcy kred. Ja uwierzyłem a on był z
    > konkurencji GE. :)
    >
    > P.S. OF to konkurencja GE, czy znowu się mylę?

    Pewnie tak, bo ich jest Expander.
    Ale nie znam obecnych warunków w GE, mój kredyt ma już 5 lat.

    PG

  • 13. Data: 2008-10-18 22:42:38
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Spread w Banku Millennium wzrósł do 5,5%.
    Dodatkowo wzrosła prowizja do 2%, oraz marża ostro w górę. Wzrósł również
    wymagany udział własny do 35%.Wygląda na to,że okres rozdawania kredytów w
    Millenium się skończył, a nastał strzyżenia owieczek. Tysiące już
    przyznanych kredytów przed podpisaniem umowy wypowiedziano. Wygląda na to,że
    ktoś się wystraszył ilości już udzielonych przez Millennium ryzykownych
    kredytów.

  • 14. Data: 2008-10-19 01:22:40
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Paweł wrote:

> [...]
    > przyznanych kredytów przed podpisaniem umowy wypowiedziano. Wygląda na
    > to,że ktoś się wystraszył ilości już udzielonych przez Millennium

    Dla osob posiadajacych tam swoje oszczednosci to jest bardzo dobra
    wiadomosc.

    --
    in

  • 15. Data: 2008-10-19 13:18:16
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Dla osob posiadajacych tam swoje oszczednosci to jest bardzo dobra
    > wiadomosc.
    Nie byłbym tego taki pewny.
    Może potrzebują środków dla ratowania Banco Comercial Portugues...Kłopoty
    mieli znacznie wcześniej niż pozostałe banki zobacz np.
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/16778844,wlascic
    iel-banku-millennium-w-opalach-przez-brak-gotowki.ht
    ml
    Myślę,że teraz są one znacznie poważniejsze...

  • 16. Data: 2008-10-19 13:34:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-19, Paweł <p...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    iel-banku-millennium-w-opalach-przez-brak-gotowki.ht
    ml
    > Myślę,że teraz są one znacznie poważniejsze...

    Ale to nie jest tak, że właściciele banku mogą sobie z niego wyprowadzić
    dowolnie dużo kasy. Muszą mieć zysk z którego sobie mogą wypłacić.
    Z samych lokat to bank będzie raczej miał marny zysk. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2008-10-19 14:11:05
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Paweł wrote:

    > Może potrzebują środków dla ratowania Banco Comercial Portugues...Kłopoty
    > mieli znacznie wcześniej niż pozostałe banki zobacz np.

    No tak, tylko teraz nie rozmawiamy o klopotach Millenium jako takich,
    tylko o ich zaostrzonych kredytach.
    Fakt, ze ich macierzysty bank ma/mial problemy jest poza sporem ;]

    --
    in

  • 18. Data: 2008-10-19 14:48:13
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Ale to nie jest tak, że właściciele banku mogą sobie z niego wyprowadzić
    > dowolnie dużo kasy. Muszą mieć zysk z którego sobie mogą wypłacić.
    > Z samych lokat to bank będzie raczej miał marny zysk. :)

    W każdym razie tak jakoś przeczuwam, że sytuacja finansowa polskkiego
    Millennium jest znacznie mniej korzystna niż choćby Getinu, o którym była tu
    dyskusja.

    marekz

  • 19. Data: 2008-10-19 15:06:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > ktoś się wystraszył ilości już udzielonych przez Millennium ryzykownych

    Taka polityka spowoduje po prostu zaprzestanie udzielania wiekszosci
    kredytow przez Millenium. A przeciez to bank na kredycie zarabia -
    jesli nie bedzie zarabial to pojdzie z torbami.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2008-10-19 15:06:18
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > Taka polityka spowoduje po prostu zaprzestanie udzielania wiekszosci
    > kredytow przez  Millenium. A przeciez to bank na kredycie zarabia -
    > jesli nie bedzie zarabial to pojdzie z torbami.

    w sytuacji kiedy koszt pieniadza rosnie, musi tez wzrosnac koszt kredytu.

    --
    in