eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk › Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
    Date: Mon, 13 Aug 2012 13:25:32 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <k0av8c$2l7$3@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: vks15706.ip-176-31-166.eu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1344864332 2727 176.31.166.255 (13 Aug 2012 13:25:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Aug 2012 13:25:32 +0000 (UTC)
    X-User: rebahas
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:577499
    [ ukryj nagłówki ]


    Po raz kolejny kupując coś na ebay i płacąc przez PayPal naciąłem się na
    sprzedawcę (niestety z Chin), który wysyłał, wysyłał, później okazało się
    że mu celnicy zatrzymali (cholera wie jak), później jeszcze kilka innych
    historii i mimo, że cały czas byłem jego 'maj best frjend' i pewnie
    nadal jestem, to pieniędzy mi oczywiście nie oddał. Zgłosiłem reklamację
    ale niestety nie do całego banku ;) i oto jaką otrzymałem odpowiedź:

    "Szanowny Panie,


    W odpowiedzi na Pana reklamację z dnia 23-07-2012 r. dotyczącą płatności
    dokonanej z rachunku Karty Kredytowej, poniżej przedstawiamy stanowisko
    Polbank EFG w przedmiotowej sprawie.

    Wyjaśniamy, iż wskazana przez Panią transakcja na kwotę 148, 91 PLN
    została prawidłowo zrealizowana.

    Wyjaśniamy, iż powyższym przypadku Bank będzie mógł zareklamować
    wymienioną transakcję, jako nieautoryzowaną przez Posiadacza Karty, po
    uprzednim kontakcie Posiadacza Karty z usługodawcą w celu samodzielnego
    wyjaśnienia sprawy. Jeżeli kontakt nie zakończy się oczekiwanym skutkiem
    (zwrot reklamowanej kwoty), prosimy o złożenie ponowne reklamacji w Banku
    oraz załączenie korespondencji z usługodawcą jak również wszystkich
    dokumentów związanych z niezrealizowaną usługą. Informujemy, że dokumenty
    te są niezbędne do dalszego procesowania sprawy.

    Wyrażamy nadzieje na pomyślne zakończenie sprawy."


    Coś podejrzewam, że z automatu to wklejają, bo 'Szanowny Panie' jakoś
    słabo licuje z 'iż wskazana przez Panią transakcja na' ;)
    Było nie było upada te słynne bezpieczeństwo płacenia kk, bo jak
    przychodzi co do czego, to bank się centralnie wypiera i co mu zrobisz?
    Moja poprzednia sprawa leży u arbitra od grudnia zeszłego roku.


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1