eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ zycia "renomowanego" banku - dlugie › Z zycia "renomowanego" banku - dlugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ne
    ws.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Z zycia "renomowanego" banku - dlugie
    Date: 10 Oct 2002 09:30:07 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 43
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1034235007 698 192.168.240.245 (10 Oct 2002 07:30:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Oct 2002 07:30:07 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.127.78.140
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:207119
    [ ukryj nagłówki ]

    Otóż
    Chcę opisać pewną sytuację dotyczącą obsługi klientów i ich rachunków przez
    pewien bank (bardzo duży, renomowany, etc.).
    W dniu wczorajszym mój ojciec podszedł do okienka zajmującego sie lokatami i
    oznajmił Pani, iż chciałby zlikwidować lokatę. Na to Pani po 15 minutach
    klepania w klawiaturę komputera stwierdziła, iż nie posiada on żadnej lokaty.
    Stanął zdziwiony i to bardzo (10 osób za nim w kolejce), poprosił aby jeszcze
    raz sprawdziła (minęło kolejne 15 minut) i Pani stwierdza, że nadal nie widzi
    żadnych lokat i nagle zadała pytanie, czy jest pewien, że w tym banku zakładał
    lokatę ?.
    Mój ojciec spojrzał na nią troche dziwnie i się "wkurzył", wyciągnął telefon i
    oznajmił, iż dzwoni po Policję.
    Pani zbladła powiedziała aby się uspokoił i poszła po kierownika. Gdy przyszedł
    kierownik stwierdził, że ostatnio mieli zmianę systemu informatycznego i to
    może być przyczyną, iż nie widać lokaty w systemie bankowym. Minęło kolejne 30
    minut i nagle kierownik oznajmił z wielka ulgą jeeeeeeest !!
    Na to mój ojciec (który także odetchnął z ulgą) poprosił o wypłatę pieniędzy,
    na to Pan Kierownik oznajmił , iż bank nie posiada w kasie 3 tys. dolarów, ale
    może wypłacić w złotówkach :-))) po kursie 3.97 zł :-))))
    Mój ojciec zaczął sie głośno śmiać i powiedział (tego nie zacytuję :-) ) -
    poprosił "ładnie" kierownika aby jednak znalazł, bo on stąd nie odejdzie.
    Kierownik powiedział po 45 minutach, że chyba znalazł odpowiednia kwotę.
    I tak po 3 godzinach stania w kolejce klient został obsłużony . A po nim
    następny (niestety ojciec odszedł jeszcze przed pytaniem klienta o swoją
    lokatę).
    Zostawiam to bez komentarza...
    Ahhh oczywiście, jaki to bank?

    BZWBK - bardzo dobry bank (podobno)...... i oferuje szeroki zakres usług :-)

    Z ulotki reklamowej:
    "Bank Zachodni WBK S.A. jest uniwersalnym bankiem komercyjnym, oferującym
    szeroki zakres usług bankowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dla osób
    fizycznych i prawnych.
    Bank należy do największych polskich banków - jego fundusze własne
    przekraczają 2 miliardy złotych, a aktywa wynoszą 25 miliardów złotych
    (informacje finansowe, posiada również swoje udziały w podmiotach zale?nych i
    stowarzyszonych . Największym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK SA jest
    Grupa Allied Irish Banks , posiadająca 70,5 procenta akcji"


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1