  • 1. Data: 2003-06-15 19:33:28
    Temat: ZNISZCZENIE KARTY KREDYT. W TESCO KRAKOW
    Od: "AS" <a...@g...w.pl>

    Zniszczono mi (rysa ,nadpęknięcie ) Credit silver MC w TESCO Kraków
    ul.Wielicka przez wielokrotne nerwowe przeciąganie przez trzy osoby obsługi
    w trzech terminalach (dwa pierwsze niesprawne -w trzecim poszło ).Skutek
    karta nadpęknięta bank BPH chce 37,5 zl a TESCO w bardzo impertyneckim
    stylu ustnie umywa ręce ,a pisemnie narazie brak odpowiedzi . Nota bene na
    sali obsługi a potem na portierni dyrekcji brak chęci przyjęcia pisemnej
    skargii- "Pan musi poczekać ok.20minut -sekretaka zastanowi sie czy może
    przyjąć pismo do dyrektora obiektu " !!!
    Ale do rzeczy co radzicie zrobić - czyje są terminale w TESCO ?
    UWAŻAJCIE NA SWOJĄ KARTE W TESCO - JA OD TEJ PORY SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAM
    TESCO !!
    AS

  • 2. Data: 2003-06-15 19:41:29
    Temat: Re: ZNISZCZENIE KARTY KREDYT. W TESCO KRAKOW
    Od: "Paweł" <p...@c...to>

    ile razy miałeś ten problem w tesco ?

    bo twojego posta widziałem już kilka razy w ciągu ostatnich tygodni na
    grupie kraków

  • 3. Data: 2003-06-16 07:14:36
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Sun, 15 Jun 2003 21:33:28 +0200, "AS" <a...@g...w.pl> wrote:

    Stary daj już spokój, wszyscy już wiedzą o twoich problemach.
    Obiecujemy nie chodzic do tesco, ale pod warunkiem że nie będziesz
    więcej poruszał tego tematu.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 5. Data: 2003-06-18 16:48:46
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "AS" <a...@g...w.pl> skribis:

    >nieporozumienie ,przeproszono i zrekompensowano wartość nowej karty.

    Czyli jak sie na nic nawrzeszczy staja sie milsi :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book znajdziesz na stronie:
    http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)