  • 51. Data: 2020-03-03 10:35:46
    Temat: Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5e5d4480$0$542$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-03-02 o 18:01, J.F. pisze:

    >Ale umowa była podpisana razem z ubezpieczeniem.

    No to powinna byc skladka wliczna do RRSO.

    >Ale udało się to ubezpieczenie wyłączyć i zyskać 59*30 zł

    No chyba, ze jakas wyzsza kombinacja - dobrowolne ubezpieczenie
    ogolne,
    a w promocji do ubezpieczenia moze klient dostac promocyjny kredyt :-)

    Ale banki raczej uczciwie licza, np do RRSO KK wliczane sa rozne
    oplaty, np za wydanie karty, ktorych swiadomy klient nie zaplaci, bo
    bedzie zwolniony.

    J.

  • 52. Data: 2020-03-03 10:38:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 21:02, Robert Sierant pisze:
    > no to 30 zł tylko raz (co byłoby mocno dziwne) czy może jednak 30 zł
    > miesięcznie lub jw?

    Skoro nie zrozumiałeś jeszcze że to jest tylko raz 30 zł to już lepiej
    nie wytłumaczę.

    Jest jeszcze opcja że bank mnie okłamał i to na papierze... ;-)

  • 53. Data: 2020-03-03 10:40:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 21:04, Robert Sierant pisze:

    > i jesteś pewnie, że nie będzie żadnych negatywnych skutków?
    >
    > która to oferta? z którego banku?

    To nie jest do mnie pytanie.
    Ja się upewniałem 3 razy. Fakt powinienem nagrywać taką rozmowę ;-)
    Bank Millenium.

  • 54. Data: 2020-03-03 10:44:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 21:04, Robert Sierant pisze:
    > ustawa o kredycie konsumenckim jasno mówi: wszystkie koszty wliczamy do
    > RRSO, jeżeli ktoś skorzystał z oferty z ubezpieczeniem  (zwykle
    > "promocja") to jego koszt będzie ujęty

    Być może całe to bicie piany jest przez używanie RRSO które podaje się
    na początku przy podpisywaniu.

    W moim przypadku warunki się zmieniają po pierwszym miesiącu

    I koszt kredytu się zmienia. rata zmniejsza na taką jaką chciałem i była
    mi oferowana przez konsultantów. Mieszają chachmęcą i kombinują na
    każdym kroku żeby tego nie zrozumieć.

    DLATEGO DAJCIE JUŻ SOBIE Z RRSO i PISZCIE O FAKTYCZNYCH KOSZTACH KREDYTU

    MOŻE BĘDZIE JAKIŚ PLUS DODATNI Z TEGO BICIA PIANY ;-)

  • 55. Data: 2020-03-03 10:46:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-03 o 10:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Sierant"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A ja o dodatkowym. "i dodatkowo pani/u oferujemy bardzo korzystne
    > ubezpieczenie, tylko za 30 zl/mc".
    >
    > Tylko jak to zrobic, zeby ubezpieczenie bylo dodatkowe i dobrowolne, a
    > klient nie wzial promocyjnego kredytu bez ubezpieczenia :-)
    >
    > J.

    Zmusić go do podpisania ubezpieczenia a po miesiącu go z tego
    ubezpieczenia wypisać ;-)

    GENIALNE W SWOJEJ PROSTOCIE ;-)

  • 56. Data: 2020-03-03 10:51:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-03-03 o 10:35, z pisze:

    > No to SZACUN. Mi wystarczy exell a nawet sam kalkulator ;-)

    Zawsze mnie śmieszą ci pracownicy biurowi, którzy nawet nie potrafią
    ogarnąć, jak się ten program nazywa :) To prawie tak samo, jakby kelner
    w knajpie myślał, że kawa nazywa się ekspresso :)

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2020-03-03 13:10:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-03 o 10:51, Liwiusz pisze:

    Ja tam się nie znam na łordzie czy ekselu. Jak ktoś z marketingu
    przychodzi po pomoc to rozkładam ręce ;-)
    A jak ktoś przyśle pliki do druku w powerponcie albo puliszerze to mnie
    krew zalewa ;-)

    Są jeszcze miszczowie photoszopa. Ci zazwyczaj mają DUŻE pendrajwy bo
    meilem nie przechodzi ;-)

  • 58. Data: 2020-03-03 13:16:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2020-03-03 o 10:31, J.F. pisze:

    >Zmusić go do podpisania ubezpieczenia a po miesiącu go z tego
    >ubezpieczenia wypisać ;-)
    >GENIALNE W SWOJEJ PROSTOCIE ;-)

    Jak go "zmusisz", to powinienes wliczyc do RRSO.

    I co tu za genialnosc, skoro bankowi zalezy na tych 30zl, i wcale nie
    chce, zebys przestal po miesiacu placic.

    Nie, genialne w prostocie to jest premie dac za ubezpieczenie, albo
    target do wykonania.
    I niech pracownik kombinuje sam, w koncu po studiach jest.

    Bo na szkoleniu mowic, zeby klientom mowic, ze bez ubezpieczenia to
    beda inne, gorsze warunki, to niebezpieczne.
    Ktos nagra, wysle gdzie trzeba ..

    J.

  • 59. Data: 2020-03-03 13:25:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >na każdym kroku żeby tego nie zrozumieć.

    >DLATEGO DAJCIE JUŻ SOBIE Z RRSO i PISZCIE O FAKTYCZNYCH KOSZTACH

    To sie chwal, ze tak sprawe zalatwiles.

    Czyli co - bank proponuje ubezpieczenie, RRSO liczy z ubezpieczeniem,
    wychodzi mu 15%, tyloma sie "chwali",
    a Ty sie pytasz czy 100zl raty juz bez ubezpieczenia od 5000 to dobrze
    ?

    Bo chyba nie narzekasz, ze RRSO podaja bez ubezpieczenia, skoro go nie
    placisz :-)

    Bo ogolnie to reklama w tytulowym stylu jest faktycznie idiotyczna,
    skoro nie podaje innych niezbednych informacji, przede wszystkim ile
    tych rat.

    Ale ... pamietam PKO BP kredyt miniratka 3*5.
    5% prowizji, 5% odsetek, 5rat (miesiecznych).
    Dobra oferta ?

    A RRSO 27% z tego wychodzi :-)

    J.

  • 60. Data: 2020-03-03 14:11:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zawsze mnie śmieszą ci pracownicy biurowi, którzy nawet nie potrafią
    >ogarnąć, jak się ten program nazywa :)

    No wiesz ... w sumie, to rzadko te nazwe widac.

    > To prawie tak samo, jakby kelner w knajpie myślał, że kawa nazywa
    > się ekspresso :)

    Hm, jesli juz "kawa", to czemu nie ekspresso ?

    J.