eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZablokowane konto - co powiedzial Lukas?Zablokowane konto - co powiedzial Lukas?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zablokowane konto - co powiedzial Lukas?
    Date: Fri, 18 Jan 2002 20:41:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <a29tpi$8db$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpe1-054.dtvk.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1011382898 8619 213.77.64.54 (18 Jan 2002 19:41:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Jan 2002 19:41:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:156190
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    jakis czas temu opisywalem swoj przypadek zablokowania dostepu do konta w
    Lukasie (w watku Wkurzajacy Lukas). Wspominalem wtedy, ze wyslalem do banku
    zapytanie o przyczyny problemow z dostepem.
    Dzis otrzymalem odpowiedz, ktora pozwole sobie zacytowac:

    "Sytuacja, którą Pan przedstawił w poprzedniej wiadomości dotyczy zmiany
    hasła do LUKAs e-Banku. W przypadku korzystania z LUKAS e-Banku z dostępem
    bez tokena, ze względów bezpieczeństwa, system wymaga aby co pewien czas
    nastąpiła zmiana hasła. Użytkownik jest o tym z wyprzedzeniem informowany
    podczas logowania do systemu. Niestety w Pana przypadku opcja wymuszająca
    zmianę hasła nie została uruchomiona za co bardzo przepraszamy. Na skutek
    tego, Pana dotychczasowe hasło wygasło i konieczne było odblokowanie konta
    oraz nadanie nowego hasła.Raz jeszcze przepraszamy za niedogodności."

    Poniewaz nigdzie nie doczytalem sie niczego na temat koniecznosci zmany
    hasla w zadnym z Lukas'owych regulaminow i broszur mam pytanie do
    grupowiczow:
    Czy ktos z posiadaczy Lukas eKonta z dostepem BEZ tokena otrzymal
    kiedykolwiek informacje o przeterminowaniu sie jego hasla oraz czy widzial
    cos na ten temat gdziekolwiek w Lukasowych dokumentach.

    Pozdrawiam,
    Pawel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1