  • 21. Data: 2009-08-08 11:15:13
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    news:h5jmu1$s13$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >trochę więcej czasu... I dziwi się, że mu pomóc nie chcą.

    Czyli pan prawnik niech spada. Nie mamy dla niego ani odrobiny sympatii.
    JanW miał rację.

  • 22. Data: 2009-08-08 11:19:40
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Sie, 07:06, "u" <u...@w...yz> wrote:
    > Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:38a7a768-7fee-45f2-8651-7374164e3638@
    g6g2000vbr.googlegroups.com...

    > Na jedno wychodzi.
    > W każdej populacji są tacy ludzie.

    Wlasnie. Ale zebym zaraz mial z tego powodu pisac np. ze ktos "Żył po
    polsku, na kredyt."? :)

  • 23. Data: 2009-08-08 11:30:18
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    >Wlasnie. Ale zebym zaraz mial z tego powodu pisac np. ze ktos "Żył po
    >polsku, na kredyt."? :)

    Uraziła cię "amerykanizacja" tej cechy?
    Nie ja wymyśliłem american dream.
    Ludzie na całym świecie się porównują z Amerykanami, bogatymi Amerykanami,
    chcą mieć podobnie, drugiej strony medalu nie zauważając.
    City bank to amerykański bank? Wredny bank? Może wredny klient, polaczek?

  • 24. Data: 2009-08-08 11:36:31
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Sie, 07:15, "u" <u...@w...yz> wrote:

    > Czyli pan prawnik niech spada. Nie mamy dla niego ani odrobiny sympatii.
    > JanW miał rację.

    Sugerowalbym raczej odpuscic ocene moralna pana prawnika i analize
    przypuszczalnych bledow i mozliwych wypaczen, bo nie o to chodzi.

    Co do jana-w i jego "racji" - jak widac latwiej wypisywac puste
    slogany w internecie niz doradzic sensowne rozwiazanie problemu.

    Jezeli ktos pisze na forum ze wlasnie stracil prace i ma trudnosci ze
    splata dlugow, to odpowiedz w stylu: "Każdy zdrowo myślący człowiek
    pracujący na etacie, musi się liczyć z możliwością straty pracy" jest
    ostatnia rzecza, ktorej oczekuje.

  • 25. Data: 2009-08-08 11:51:37
    Od: k...@o...pl

    > Plan jest prosty i recepta podana. Nie zadluzac sie nadmiernie.

    ALBO WPROST PRZECIWNIE: zadłużać się powyżej potrzeb!

    moim zdaniem, jeśli się zaciąga karty kredytowe
    warto mieć ich kilkanaście w tym jedną, z najniższym
    oprocentowaniem przeznaczoną na awaryjne sytuacje

    braknie 500zł do GP, wyciągamy z bankomatu (albo
    przelewamy z netu) 500zł i spłacamy dużą kwotę GP

    bo lepiej aby odsetki biły od 500zł niż od niespłaconego
    zadłuzenia na powiedzmy 20.000zł

    ja mam tę metodę, że zadłużenie na kartach odpowiada
    moim kilkumiesięcznym dochodom netto, a dostępny limit
    jest 3x wyższy.

    I kiedyś przestuj w DG żyłem 3 miesiące na kredyt bez
    dnia zaległości a miałem możliwość żyć tak 9-12 miesiecy.

    To jest mój plan awaryjny.
    Nie jestem janem_w i nie wygłaszam extra mądrości
    po prostu podpowiadam skuteczne rozwiązanie które
    u mnie sie sprawdziło.

  • 26. Data: 2009-08-08 11:54:21
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent bradley.st nadaje:
    > Jezeli ktos pisze na forum ze wlasnie stracil prace i ma trudnosci ze
    > splata dlugow...

    Jeśli ktoś pisze w necie że stracił prace i ma trudności a przy tym
    plącze się w zeznaniach to znaczy najczęściej że nie stracił żadnej
    pracy a po prostu kogoś wkręca, albo piep... głupoty z nudów.

  • 27. Data: 2009-08-08 11:56:14
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    >splata dlugow, to odpowiedz w stylu: "Każdy zdrowo myślący człowiek
    >pracujący na etacie, musi się liczyć z możliwością straty pracy" jest

    Forum jest wymiana różnych poglądów. Także odmiennych od oczekiwanych.
    Po porady prawne do specjalistów, prawnik do prawnika. Marny on być musiał
    jak go wywalono. Przekroczył stopień własnej niekompetencji ?
    Ten wątek pokazuje, ze pan prawnik powinien mieć pretensje do siebie.
    Wielu ocenia go negatywnie. Sąd sądem. a sprawiedliwość musi być po mojej
    stronie?
    Czego jeszcze nie powiedział? Nie trzeba się samemu w sądach oskarżać?
    Czego nie wiedział? By zaciągnąć wcześniej rezerwowy kredyt na spłatę
    przeterminowanych? Prawnik nie wiedział? To kto ma wiedzieć?
    Zawodowy ryj pełen kłamstw. Prawdę powie jak się pomyli, jak marketingowiec,
    akwizytor, byznesmen, itp.
    Ścierwo oszukiwało ile mogło, nie wiedział kutas wcześniej? Rżnąl głupa, bo
    jakoś to będzie? To niech sobie radzi sam.
    Niech nie pierdoli, ze właśnie stracił prace. Dla niego natychmiast to jest
    rok czy wiek, bo prawnicy szybko nigdy nie działają?

    Teraz można to przerobić na prawny, dyplomatyczny elegancki język.
    Eleganciki umierają na zawał. Dla zdrowego serca wulgaryzmy wskazane.

  • 28. Data: 2009-08-08 12:00:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    wiadomościnews:5da2d85a-5d27-43a7-a587-06a425061add@
    o13g2000vbl.googlegroups.com...

    > Uraziła cię "amerykanizacja" tej cechy?

    Nie. Mnie bardzo trudno "urazic" - chociaz nie przecze, dostrzegam
    wysilki w tym kierunku. :)
    Rozbawilo mnie przypisywanie jakiejs cechy calej nacji.

    > Nie ja wymyśliłem american dream.
    > Ludzie na całym świecie się porównują z Amerykanami, bogatymi Amerykanami,
    > chcą mieć podobnie, drugiej strony medalu nie zauważając.

    Ale American Dream to dom z ogrodem na przedmiesciach i dwa samochody
    na podjezdzie, :) a nie najnowszy telefon komorkowy albo "fczasy" all
    inclusive w Sharm el-Sheikh, jakze bliskie sercu wielu nowobogackich.

    > City bank to amerykański bank? Wredny bank? Może wredny klient, polaczek?

    Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumialem, ale nie sadze zeby
    narodowosc/obywatelstwo klienta mialy cos do rzeczy w sytuacji
    "windykacyjnej" w Citi.

  • 29. Data: 2009-08-08 12:16:10
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jest mój plan awaryjny.

    Twój plan jest identyczny jak wcześniejsze, choć realizacja odmienna.
    Najpierw szykować odwody, a nie liczyć na "jakoś to będzie".
    Po fakcie jest już za późno.

  • 30. Data: 2009-08-08 12:19:38
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Sie, 07:54, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    > Jeśli ktoś pisze w necie że stracił prace i ma trudności a przy tym
    > plącze się w zeznaniach to znaczy najczęściej że nie stracił żadnej
    > pracy a po prostu kogoś wkręca, albo piep... głupoty z nudów.

    To raczej nalezaloby mu TO wlasnie napisac zamiast 'glebokich'
    sloganow z mysla przewodnia "zeby kozka nie skakala".