  • 1. Data: 2006-11-29 17:51:13
    Temat: Zagadka
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Za pomoca Ekarty mBanku zostal zrobiony zakup na okolo 3500zl (rezerwacja
    hotelu). Nastepnie rezerwacja zostala anulowana (koszty anulowania to okolo
    25usd). Pytanie: czy ta kwota wroci bez problemow na Ekarte? Ile to potrwa
    (firma rezerwujaca ma siedzibe w Stanach). Zwracam tez uwage, ze kwota jest
    wieksza niz maksymalny limit Ekarty (2000zl).

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2006-11-29 19:11:15
    Temat: Re: Zagadka
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:456dc881$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): Marek Ciszewski z adresu <sp**yogin**am@astercity.net>
    napisał(a):

    > Za pomoca Ekarty mBanku zostal zrobiony zakup na okolo 3500zl
    > (rezerwacja hotelu). Nastepnie rezerwacja zostala anulowana...........

    Rezerwacja hotelu zwykle polega na preautoryzacji karty na drobną sumę (np.
    10%) a często w ogóle nie ma żadnej blokady.
    Sprawdź po prostu na jaką kwotę jest blokada - i czy w ogóle jest.
    Poza tym anulowanie rezerwacji zwykle jest bezpłatne do 24 godzin przed
    przyjazdem.
    Jeśli gdzieś jest inaczej to rezerwuj przez www.mojewakacje.info
    Tam zresztą możesz w niektórych hostelach gwarantować rezerwację kartą
    płaską - np. Maestro.

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2006-11-29 19:29:32
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote in message
> [...]
    > Sprawdź po prostu na jaką kwotę jest blokada - i czy w ogóle jest.
    > Poza tym anulowanie rezerwacji zwykle jest bezpłatne do 24 godzin przed

    Blokada byla na pelna kwote, kwota zostala juz sciagnieta z karty. Poniewaz
    byla to promocyjna oferta oplata za anulowanie rezerwacji wynosi jak
    wspomnialem okolo 25usd. Nie wiem tylko czy i jak szybko reszta kwoty wroci
    na Ekarte.

    > Jeśli gdzieś jest inaczej to rezerwuj przez www.mojewakacje.info
    > Tam zresztą możesz w niektórych hostelach gwarantować rezerwację kartą
    > płaską - np. Maestro.

    Mam tez wypukle karty, a z tego co widze wybor na tej stronie jest dosc
    skromny.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 4. Data: 2006-11-29 21:26:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> writes:

    > Blokada byla na pelna kwote, kwota zostala juz sciagnieta z karty.

    Tzn. limit transakcyjny (nizszy) jest fikcja?

    > Poniewaz
    > byla to promocyjna oferta oplata za anulowanie rezerwacji wynosi jak
    > wspomnialem okolo 25usd. Nie wiem tylko czy i jak szybko reszta kwoty wroci
    > na Ekarte.

    Kwestia ukladow z hotelem glownie. W razie problemow mozna tez
    zlozyc reklamacje na wysokosc obciazenia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2006-11-30 09:07:16
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Tzn. limit transakcyjny (nizszy) jest fikcja?

    Limit Ekarty mozna tymczasowo podwyzszyc do 5000zl, ale tylko przez
    operatora. Nie wiem jak w druga strone - czy nie bedzie problemow ze zwrotem
    pieniedzy na karte (kwota wyzsza niz 2000zl).

    Pozdrawiam,
    M.