  • 11. Data: 2007-02-11 11:35:41
    Temat: Re: Zagadka Lukas
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eqmtc6$177$1@news.task.gda.pl, *Bartosz 'bart' Nowakowski*
    wrote:

    > Jeżeli chodzi o maile (nie wiem jak smsy) to logika kolejności
    > wysyłania maila to tak ale na dochodzenie raczej nie mamy wpływu a
    > czynników, które mają na to wpływy a niezależnych od nas trochę by
    > się uzbierało.

    Potwierdzam ze logiki nie ma.
    Dzisiaj ebay mnie powalil z rana bo dostarczyl mi mejla o kończącej sie
    aukcji. Mejl gdzies im zaginal bo zostal wyslany 9 grudnia 2006 :]
    Od tego czasu dostalem od nich ze 30 innych mejli, a ten jeden sie zagubil i
    dotarl dzisiaj rano. Eweidentnie utknal na caly ten czas an serwerze ebaya.
    A to podobno Poczta-Polska gubi listy ;-)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 12. Data: 2007-02-13 11:31:25
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    [..]
    > Wysłałem więc przelew z Lukas Banku najpierw na 20 PLN i dokładnie po
    > 2 minutach i 39 sekundach 50 PLN.
    [..]
    > Jak to możliwe że przelewy dotarły do innego banku w innej kolejności
    > niż je wykonałem ????
    [..]

    Hmm... a dlaczego nie wybrales przelewu LUKAS -> LUKAS, tylko do innego
    banku? Zupelnie bez sensu, musiales czekac, a tak mialbys natychmiast, bo
    przelew mialbys online i po sprawie. Przy tego typu platnosciach, jesli jest
    to mozliwe, polecam wybierac bank odbiorcy taki sam jak Twoj i po problemie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 13. Data: 2007-02-14 15:31:21
    Od: "Wania" <w...@r...com>

    <t...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    > Więc zgodnie z regulaminem podwoili mi nie 50 a 20 PLN. = strata 30 PLN

    60PLN

    -W