  • 1. Data: 2004-12-22 20:57:20
    Temat: Zakupy w Merlinie :D
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Klienci Banku BPH - dostaja 10% znizki na zakupy w Merlinie
    Posiadacze KK Citibanku - dostaja 8% znizki :)
    Okazalo sie, ze logujac sie jako klient BPHu, a placac KK Citka dostalem...
    18% rabatu :)
    Do tego kurier free.
    No i teraz jaka sliczna muzyka mi leci... (plus prezent tez jest :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-22 21:13:24
    Temat: Re: Zakupy w Merlinie :D
    Od: "T." <t...@N...gazeta.pl>

    Kurier free dla klienta BPH, użytkownika Citi czy przekroczyłeś jakąś
    magiczną kwotę?

  • 3. Data: 2004-12-22 21:34:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    T. <t...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Kurier free dla klienta BPH, użytkownika Citi czy przekroczyłeś jakąś
    > magiczną kwotę?

    Jesli wszystko bylo w wysylace 24 godzinnej i powyzej bodaj 50 zl - to
    promocja byla - kurier free.
    No i tym sposobem stalem sie wlascicielem Pinacolady 2, Late Night Moods +
    dwoch plyt na prezent. Co prawda wyglada na to, ze zostana u mnie, no ale.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2004-12-23 09:51:22
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >18% rabatu :)
    >Do tego kurier free.
    >No i teraz jaka sliczna muzyka mi leci... (plus prezent tez jest :)

    ZTCP yayco pisał o tym tak ze dwa tygodnie temu, tylko zdaje się jego
    skrupuły powstrzymały od transakcji.
    Przy okazji: łączny rabat to nie 18% a 17,2%. Czegóż oni uczą dzisiaj w
    ekonomicznych szkołach (i kto uczy)? ;-) :-p
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2004-12-23 10:17:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam Bosiacki <B...@w...pl> wrote:
    > ZTCP yayco pisał o tym tak ze dwa tygodnie temu, tylko zdaje się jego
    > skrupuły powstrzymały od transakcji.

    Wlasnie tez pamietalem i musialem sprawdzic ;)
    Ciekawy bylem kto i czy sie wykrzaczy.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2004-12-23 10:42:41
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-23 11:17, kiedy Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał(a) co następuje:

    > Wlasnie tez pamietalem i musialem sprawdzic ;)
    > Ciekawy bylem kto i czy sie wykrzaczy.

    Nie tyle ja, co moja żona miała skrupuły, a ponieważ tylko ona jest
    przez Citi szanowana, więc ona decyduje czym płaci.
    Ale w ogólności, to wychodzi na to że miałem rację: BPH nie jest w
    stanie zadbać o swoje interesy nawet wtedy gdy ma dobry pomysł.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 7. Data: 2004-12-23 10:50:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
> [...]
    > Ale w ogólności, to wychodzi na to że miałem rację: BPH nie jest w
    > stanie zadbać o swoje interesy nawet wtedy gdy ma dobry pomysł.

    No widzisz- i tym sposobem nie zaoszczedzila 17,2% tylko 10% ;) (czy 8%).
    A mnie sie wydaje, ze tutaj i Citek doplacal - bo z sumy rachunku chyba
    odjal 8% (a ten juz byl o 10% nizszy od normalnych cen).

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2004-12-23 11:01:25
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-23 11:50, kiedy Michał 'Amra'
> [...]

    > A mnie sie wydaje, ze tutaj i Citek doplacal - bo z sumy rachunku chyba
    > odjal 8% (a ten juz byl o 10% nizszy od normalnych cen).

    W rzeczy samej - 10%, ale nie będziemy jej żałować, bo na biedną nie
    trafiło...
    Ale Citi chyba nie dopłaca: ma promocję jaką ma, a na dodatek, nawet jak
    kupujesz logując się przez BPH, to i tak cały czas masz przed oczami
    reklamy Citi. Marketingowo w sumie wychodzi na swoje, dodatkowo także
    dlatego, że to nie on a BPH stworzył lukę.
    Co nie zmienia kwestii, że trafił swój na swego ;-)