    From: "JacekT" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zamknięcie konta
    Date: Thu, 1 Dec 2005 21:11:38 +0100

    Witam!

    Mam e-Konto PRO w Lukas Banku i ostatnio z niego raczej nie korzystam, mam
    tam tylko lokaty na 5 tyś aby nie płacić 9 zł za prowadzenie rachunku.

    I tu mam pytanie. Jak Lukas zamyka rachunek: od ręki (oddaje tylko token,
    brak kart płatniczych do konta), czy z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
    Pytam się bo za parę dni kończą mi się tam lokaty i chcę wycofać kasę i
    zamknąć rachunek, ale gdyby okres wypowiedzenia był 1 miesięczny to skasują
    mnie za prowadzenie konta za grudzień i styczeń po 9 zeta a tego chciałbym
    uniknąć

    PS. Mają kiedyś KK u nich to zamknęli od razu nawet nie musiałem pisać
    żadnego wypowiedzenia, więc mam nadzieje że teraz będzie tak samo.

    Pozdrawiam
    Jacek T.