eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie kontaRe: Zamknięcie konta
  • Data: 2005-12-02 16:32:31
    Temat: Re: Zamknięcie konta
    Od: "JacekT" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    > Kilka miesięcy temu zamykałem konto. Mimo że nie miałem u nich karty VE od
    > dłuższego czasu to i tak musiałem przyjść drugi raz za tydzień. Dodatkowo
    > koniecznie chcieli moja starą już nieaktywną kartę...
    > Poza tym póki masz token to usuń przez internet wszystkie zlecenia stałe
    > nawet te jednorazowe. To śmieszne (bo zlecenia były jednorazowe) ale
    > panienka nie mogła mi zamknąć konta bez ich usunięcia, a token oddałem
    > tydzień wcześniej. U konsultanta lub telefonicznie to kosztuje sporo (za
    > każde zlecenie płatne osobno a miałem ich dużo). Dopiero pomogła
    interwencja
    > w centrali i odgórnie za darmo mi je usunęli.
    > Poza tym przelej najpierw wszystkie pieniądze przez internet bo za wypłatę
    > reszty lub przelew w oddziale trzeba zapłacić prowizję... A tak w razie
    > czego zapłacisz gotówką bez opłat. W sumie był to fajny bank, tyle że
    spadł
    > w moich oczach w momencie zamykania konta.
    > A.S.

    Dzięki za tak szczegółowe informacje i wskazówki. Piszesz że musiałeś
    przyjść za tydzień jeszcze raz i wtedy już miałeś całkiem zamknięte konto?,
    czy i tak był miesięczny okres wypowiedzenia zgodnie z regulaminem, w którym
    pobrali sobie opłaty za prowadzenie.
    Pisząc o zleceniach jednorazowych jak rozumiem masz na myśli aktywne
    zlecenia a nie już wykonane.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek T.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1